English

معاون پژوهش و فناوری وزیر نفت :

شرکت های گاز استانی در رشد و توسعه اقتصادی کشور نقش بسزایی دارند

معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت در شرکت گاز استان اصفهان در جمع مدیران این شرکت ، گفت:شرکت های گاز استانی گام‌های بسیار موثری در جهت رشد، توسعه‌ و اقتصاد کشور برداشته اند و در رفاه عمومی و اقتصاد کشور نقش استراتژیک دارند.

شرکت های گاز استانی در رشد و توسعه اقتصادی کشور نقش بسزایی دارند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ،حبیب اله بیطرف با اشاره به اینکه خدمات شرکت های گاز استانی ازاهمیت بالایی برخوردارند و خدمات این شرکت ها در وضعیت معیشت آحاد مردم تاثیر گذار است ، افزود: مجموعه اقدامات و سطح خدمات گازرسانی که در سطح استان مشاهده می شود بیانگر تعهد، توانمندی و تلاش مجموعه کارکنانی است که دلسوزانه فعالیت می کنند.

وی با اشاره به تلاش بی‌وقفه کارکنان گفت: شرکتی که سرآمدی در عملیات، بهبود عملکرد اقتصادی و ارتقاء بهره وری را به عنوان استراتژی های اصلی خود قرار داده است، نشان می دهد این شرکت استراتژیک کار می کند و دارای برنامه و اهداف راهبردی است.

وی افزود: با توجه به وجود صنایع عمده و جزء مختلف، نیروگاه ها و جمعیت کلان استان اصفهان، گاز طبیعی در روند تولید برای شرکت‌ها و سازندگان و سلامت محیط زیست این استان یک نعمت مهم و ارزشمند است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان مهمترین هدف شرکت ملی گاز ایران، عنوان داشت: هدف تامین گاز مورد نیاز کشور و صادرات است که امیدواریم با برنامه‌ریزی و همدلی تمام دستگاه‌ها و همچنین تکمیل طرح های توسعه ای کشور، در کوتاه‌ترین بازه زمانی این مهم محقق گردد.

وی یادآور شد: با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی دقیق تمام مسائل و مشکلاتی که ممکن است در آینده رخ دهد را برطرف نماییم و در مسیر سربلندی و عزت کشور حرکت کنیم.

بی‌طرف در ادامه خاطرنشان کرد: در قراردادهای آینده حوزه نفت و گاز کشور، باید از توان و ظرفیت سازندگان داخلی استفاده نماییم و سازندگان داخلی می توانند ازاین فرصت‌های به وجود آمده درجهت کسب توانایی و مهارت در سطح جهانی شکوفا شوند.

معاون پژوهش و فناوری وزیر نفت اظهار داشت: فعالیت‌های عظیم شرکت ملی گاز ایران اکنون فرامرزی شده و رشد و توسعه‌ آن، تاثیر بسیار مهمی در اقتصاد منطقه‌ای و جهانی دارد که این خود، نکته‌ای بسیار مهم و حیاتی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه شرکت گاز استان اصفهان، از سال  1377 بطور مستقل از منطقه دو عملیات انتقال گاز خدمات گاز رسانی را در سطح استان آغاز کرده گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و 111کیلومتر خط انتقال گاز، 929 ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ ، بیش از 26هزار کیلومتر شبکه گازرسانی، یک میلیون و هشتصد و 830هزار انشعاب  و اشتراک پذیری بیش از1 میلیون و 707 هزار مشترک در سطح استان اجرایی شده است .

علوی افزود: بهره‌مند ی 48 شهرک صنعتی  و 8 هزار و600 واحد صنعتی ، 156 جایگاه CNG و 5نیروگاه، 103 شهر از مجموع 107 شهر استان  و 1338 روستا از مجموع 1448 روستای مشمول گازرسانی از گاز طبیعی مهمترین سطح خدمات گازرسانی این شرکت درسطح استان را بیان می کند.

وی گفت: خوشبختانه با این میزان حجم خدمات گازرسانی درسطح استان در حال حاضر بالغ بر 99.6درصد از خانوارهای شهری و95 درصد از خانوارهای روستایی  سطح استان  تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان سرآمدی درعملیات، بهبود عملکرد اقتصادی، ارتقاء بهره وری  را استراتژی های اصلی این شرکت عنوان کرد و افزود: این شرکت با تکیه بر کارکنان متعهد و تأمین کنندگان توانمند خویش، در زمینه ارایه خدمات مستمر و ایمن توزیع گاز طبیعی از طریق برنامه ریزی، طراحی، اجرا، بهره برداری و نگهداری شبکه ها و تأسیسات گازرسانی، جهت رفع نیاز و رفاه مشترکین خانگی، صنعتی و عمومی در سطح استان، با رعایت استانداردها و ضوابط فنی فعالیت می نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی