English

معاون‌ پیشگیری از وقوع جرم دادستان مشهد:

دستگاه قضایی با تمامی توزیع کنندگان و فروشندگان مکمل‌‎های غیرمجاز ورزشی به شدت برخورد می کند

معاون‌ پیشگیری از وقوع جرم دادستان مشهد گفت: با تمامی توزیع کنندگان و فروشندگان مکمل‌‎های غیرمجاز ورزشی در داخل و خارج از باشگاه برخورد خواهد شد و قطعا در این راه مردم همکاری لازم را خواهند داشت.

دستگاه قضایی با تمامی توزیع کنندگان و فروشندگان مکمل‌‎های غیرمجاز ورزشی به شدت برخورد می کند

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، محمد بخشی محبی در جلسه ستاد نظارت بر باشگاه‌های ورزشی خراسان رضوی اظهار کرد: هیئت‌های ورزشی به عنوان متولیان هر رشته ورزشی هنوز اختیارات و ابزارهای قانونی برای مقابله با تخلفات  ورزشی را ندارند به همین دلیل تا دستگاه‌های دولتی بخواهند ورود کنند معمولا کمی روند برخورد و اقدام در جهت جلوگیری از وقوع جرم کند می‌شود.

وی افزود: نظارت بر باشگاه‌های ورزشی مسئله‌ای مهم و جدی است و بنا شده تمامی امکانات در حوزه پیشگیری از وقوع جرم در حوزه نظارت باشگاه‌ها فعال شود اما ما بازهم نیاز به کمک مردم و سازمان‌های مردم نهاد داریم.

معاون‌ پیشگیری از وقوع جرم دادستان مشهد تاکید کرد: قانون در برابر همه یکسان است و باید بدون زدوبند با همه متخلفان برخورد شود.

بهخشی محبی گفت: با توجه به حساسیت موضوع با تمامی توزیع کنندگان و فروشندگان مکمل‌‎های غیرمجاز ورزشی در داخل و خارج از باشگاه برخورد خواهد شد و قطعا در این راه مردم همکاری لازم را خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه