English

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی:

خراسان رضوی رتبه اول تعداد نمونه‌های کشوری بخش کشاورزی را دریافت کرد

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی طی 3 سال گذشته رتبه اول تعداد نمونه‌های کشوری بخش کشاورزی را در میان 31 استان کشور و آن هم با فاصله زیادتر از سایر استان‌ها به خود اختصاص داده است.

خراسان رضوی رتبه اول تعداد نمونه‌های کشوری بخش کشاورزی را دریافت کرد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، محمدرضا قدسی در نشستی خبری با خبرنگاران که در رابطه با موضوع انتخاب و معرفی نمونه‌های کشاورزی در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: تعداد پرونده‌های معرفی شده به کمیته استانی در نمونه‌ها‌ی کشاورزی 1030 مورد بوده که 1018 مورد آن در زیرگروه‌های زراعت، باغبانی، دام و طیور، منابع طبیعی، شیلات، ترویج و تشکل‌ها بوده که رشدی 35 درصدی را داشته است. 

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد پرونده‌های ارسالی نمونه‌های کشاورزی از خراسان رضوی به تهران جهت انتخاب نمونه‌های کشوری 85 مورد بوده است، گفت: خراسان رضوی به لحاظ آماری رتبه اول تعداد پرونده ارسالی به مرکز کشور را کسب کرده است.   
مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: خراسان رضوی طی 3 سال گذشته رتبه اول تعداد نمونه‌های کشوری بخش کشاورزی را در میان 31 استان کشور و آن هم با فاصله زیادتر از سایر استان‌ها به خود اختصاص داده است. 
قدسی بیان کرد: در سال 94 تعداد 9 نمونه ملی کشاورزی با فاصله 6، در سال 95 تعداد 13 نمونه ملی کشاورزی با فاصله 7 و در سال 96 تعداد 17 نمونه ملی کشاورزی با فاصله 10 مربوط به خراسان رضوی بوده است که تحقق این مهم نتیجه تلاش‌های خوب مسئولان و فعالان بخش کشاورزی در سطح دهستان‌ها، مراکز جهاد کشاورزی، پهنه‌های تولیدی و اقدامات خوب تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی بوده است. 
مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اضافه کرد: این استان در زمینه طرح نظام نوین ترویج و پهنه‌های کشاورزی رتبه اول کشوری را در سال 95 کسب کرد و در اردیبهشت ماه سال گذشته و در همین رابطه موفق به دریافت لوح تقدیر از دست مقام عالی وزارت گردید.
قدسی گفت: تعداد منتخبان نهایی نمونه‌های بخش کشاورزی خراسان رضوی در سال جاری 121 نفر بوده است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه