English

دبیر کنسرسیوم ICT پارک علم و فناوری خوزستان؛

فیلترینگ تلگرام راه درآمد حدود ۹۰۰ هزار کسب و کار را بسته است

دبیر کنسرسیوم ICT پارک علم و فناوری خوزستان گفت :تقریبا طبق آمارهای ارائه شده بالای 900هزار کسب‌وکار یا اشخاص از راه تلگرام کسب درآمد می‌کردند اما فیلترینگ تلگرام باعث شده تا بسیاری راه درآمدی نداشته باشند.

فیلترینگ تلگرام راه درآمد حدود 900 هزار کسب و کار را بسته است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، بهزاد رزم‌گیر گفت: بسیاری از افراد تنها راه درآمدی آن‌ها تلگرام بود و اکنون با فیلتر شدن تلگرام هیچ راه درآمدی برای آن‌ها وجود ندارد و کسب‌وکار آن‌ها از بین رفته است.

دبیر کنسرسیوم ICT پارک علم و فناوری خوزستان تصریح کرد: بسیاری از افراد به واسطه نوپا بودن کسب‌وکار خود، اصلی‌ترین راه جذب مشتری، بازاریابی و تبلیغات آن‌ها از طریق تلگرام بود و اکنون آن‌ها نیز با فیلترینگ تلگرام، زیرساختی برای این فعالیت‌ها ندارند.

رزم‌گیر اظهارکرد: با فیلترینگ تلگرام تمام قدرت بازاریابی از کسب‌وکارهای نوپا گرفته شد و آن‌ها هیچ زیرساخت دیگری برای فعالیت‌های خود ندارند.

وی ادامه داد: دولت دست کاربران و کسب‌وکارها را باز گذاشته بود تا بسیاری از سرمایه جذب و فعالیت‌های خود را بر روی پلتفورم تلگرام بیآورند اما به صورت یکباره با فیلترینگ تلگرام همه چیز از بین رفت.

دبیر کنسرسیوم ICT پارک علم و فناوری خوزستان گفت: دولت زیرساختی مانند پیام رسان سروش درست کرده است اما این نوع شبکه‌های اجتماعی قطعا جوابگو نیستند و به دلیل مشکلاتی که دارند، خیلی نمی‌توان به این نرم افزارها اطمینان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه