English

در آستانه برگزاری مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم در اسفندماه ؛

مؤسسات قرآنی اوقاف کرمانشاه ۲۸۸۷ حافظ را برای ثبت‌نام کرده است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با اشاره به ثبت‌نام 2887 نفر از طریق مؤسسات قرآنی اوقاف استان در این دوره مسابقات گفت: از این تعداد 2160 نفر زن و 627 مردم شرکت کردند.

مؤسسات قرآنی اوقاف کرمانشاه 2887 حافظ را برای ثبت‌نام کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه حجت‌الاسلام آیت عباسیان در نشست خبری بابیان این مطلب که سازمان اوقاف تربیت حافظان قرآن را به‌عنوان یک رسالت اصلی در دستور کار قرار داده است، گفت: طرح تربیت حافظان قرآن کریم سازمان اوقاف از سال 1391 در کشور آغازشده است.

وی افزود: تاکنون بیش از 50 هزار نفر در دوره‌های این طرح در استان شرکت کرده‌اند و بیش از 300 مربی قرآنی نیز در دوره‌های تربیت مربی قرآن شرکت داشته‌اند و در حال حاضر 502 کلاس حفظ قرآن در سطح استان داریم که بیش از 12 هزار نفر در این کلاس‌ها مشغول فراگیری قرآن کریم هستند.

عباسیان ابراز امیدواری کرد: این وحدت رویه میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف در اجرای دیگر برنامه‌های فرهنگی و دینی ادامه یابد و بتوان از ظرفیت دو نهاد در اجرای برنامه‌های مشترک استفاده کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در این دوره مسابقات برای مناطق زلزله‌زده شامل شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب، جوانرود، پاوه، ثلاث باباجانی، اسلام آبادغرب به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه