English

مدیرکل جدید محیط‌زیست کرمانشاه:

محیط‌زیست دیگر محیط ایست نیست و باید توسعه پیدا کند

مدیرکل محیط‌زیست استان کرمانشاه در مراسم معارفه‌اش ضمن تأکید بر مکان‌یابی هر چه سریع‌تر سایت دفن پسماندهای ویژه کرمانشاه، گفت: محیط‌زیست و توسعه هیچ تضادی باهم ندارند و در خدمت یکدیگر هستند.

محیط‌زیست دیگر محیط ایست نیست و باید توسعه پیدا کند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فریدون یاوری با بیان این مطلب که امروز محیط‌زیست تا حدی که چارچوب‌ها اجازه دهد، با دستگاه‌های دیگر در تعامل است، ابراز داشت: تقسیم‌بندی استان برای ایجاد سایت بازیافت زباله تغییر کرده و اکنون برای پنج نقطه استان سایت بازیافت در نظر گرفته‌شده است و در هر منطقه یک شهر به‌عنوان مرکز انتخاب می‌شود و مدیریت پسماند سایر شهرها را نیز پوشش می‌دهد.

وی ضمن اعلام استارت احداث سایت سایر شهرستان‌های کرمانشاه در آینده نزدیک، اظهار داشت: در حال حاضر تمام بیمارستان‌های استان به سیستم بی‌خطرساز مجهزند و پسماندهای مطب پزشکان در کرمانشاه نیز توسط شرکت‌های دارای تخصص در این امر جمع می‌شود.

مدیرکل محیط‌زیست استان بابیان این مطلب که در حال حاضر حدود 40 درصد فاضلاب‌های شهری توسط تصفیه‌خانه هفت شهر در استان مدیریت می‌شود، خاطرنشان ساخت: با راه‌اندازی چند تصفیه‌خانه‌ دیگر در سایر شهرستان‌ها میزان تصفیه فاضلاب مناطق شهری استان به 90 درصد برسد که یک رکورد در کشور خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه