English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

ایجاد ۳ هزار فرصت شغلی برای مددجویان اصفهانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان وضعیت اشتغال و خودکفایی مددجویان گفت: سه هزار و ۹۶۷ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در ۹ ماهه سال جاری ایجاد شده است.

ایجاد ۳ هزار فرصت شغلی برای مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، بهرام سوادکوهی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه در سال‌های اخیر رویکرد کمیته امداد در راستای خدمات توانمندسازی و خودکفایی به‌جای کمک‌های بلاعوض به مددجویان بوده است، افزود: طی ۹ ماهه سال جاری تاکنون سه هزار و ۹۶۷فرصت شغلی جدید بااعتبار بیش از۷۰میلیارد ۲۹۰میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ایجادشده است.

وی با بیان اینکه ۹۶۱ شغل با پرداخت وام اشتغال از اعتبارات کمیته امداد و دو هزار ۸۷۲ شغل از اعتبارات قرض‌الحسنه بانکی پرداخت‌شده، افزود: توانمندسازی افراد تحت حمایت و خارج شدن از چرخه حمایتی این نهاد فقط با ایجاد فرصت‌های شغلی امکان‌پذیر است.

وی با تأکید بر ایجاد فرصت‌های شغلی در مناطق شهری و روستایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان افزود: این نهاد مجری طرح‌های اشتغال در بخش‌های کشاورزی، دام‌پروری، خدمات، تولیدات و صنایع‌دستی شده است.

سوادکوهی با اشاره به اهمیت نظارت کارشناسی بر طرح‌های خودکفایی گفت: نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال و ارائه آموزش‌های تکمیلی در حین انجام کار موجب تداوم طرح‌های خودکفایی در بازار اقتصادی می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان ایجاد اشتغال پایدار را مهم‌ترین هدف کمیته امداد این استان در توانمندسازی مددجویان برشمرد و افزود: توانمندی سازی خانوارهای مددجو، خروج تدریجی آن‌ها از چتر حمایتی این نهاد را به دنبال دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه