English

پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران:

روابط بین مدیریت شهری اصفهان و جامعه ارامنه اصفهان بسیار ارزنده است

پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران گفت: روابط بین مدیریت شهری اصفهان و جامعه ارامنه اصفهان بسیار ارزنده است و این ارتباط دوستانه و صمیمانه همانند گذشته دو طرفه و متقابل است.

روابط بین مدیریت شهری اصفهان و جامعه ارامنه اصفهان بسیار ارزنده است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سیپان کاشجیان در دیدار شهردار اصفهان به مناسبت سال نو میلادی افزود: ارامنه اصفهان خود را به عنوان شهروند این شهر و اینجا را خانه خود می‌دانند و احساس خوبی داریم. 

وی روابط بین مدیریت شهری اصفهان و جامعه ارامنه اصفهان را بسیار مثبت ارزیابی و بیان کرد: این ارتباط دوستانه و صمیمانه همانند گذشته دو طرفه و متقابل است واین مهم بیشتر نیز خواهد شد.

 پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران با اشاره به انتخابات دوره پنجم شورای شهر اصفهان اذعان داشت: بنده در این زمینه توصیه می کردم به بهترین ها باید رای داده شود و معتقدم در شورای پنجم اصلح ترین و شایسته ترین کاندیداها منتخب و برگزیده شدند.

وی ادامه داد: مدیریت فعلی شهرداری اصفهان با انتخاب آقای نوروزی به عنوان شهردار اصفهان به سمت آبادانی و توسعه بیش از گذشته خواهد رفت.

کاشجیان با بیان این مطلب که همکاری‌های ما سبب شده احساس برادری نسبت به شما داشته باشیم و این دیدار نیز نشانه بزرگی از صمیمیت بین ما است، اضافه کرد: شهرداری اصفهان برای جامعه ارامنه زحمات زیادی کشیده است و همکاری خوبی داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه