English

نماینده ولی فقیه درهرمزگان:

فتنه ۹۶ از ماه ها قبل برنامه ریزی شده بود/اکثر افراد بازداشتی ابراز پشیمانی کردند

نماینده ولی فقیه درهرمزگان، گفت: فتنه 96 را از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده بودند و با تمامی برنامه‌ریزی‌ها عده‌ای را تحریک کردند که سبب اغتشاش در کشور شود عمده کسانی که در خیابان حاضر بودند مطالبات منطقی داشتند و تنها عده‌ای قلیل دست به آشوب زدند، اکثر افرادی که بازداشت شدند، ابراز پشیمانی کرده و می‌گویند فریب تبلیغات سو دشمنان را خوردند.

فتنه 96 از ماه ها قبل برنامه ریزی شده بود/اکثر افراد بازداشتی ابراز پشیمانی کردند

به گزارش  خبرگزاری موج، نماینده ولی فقیه درهرمزگان در خطبه‌های نماز جمعه افزود: با تعهد و هوشیاری و درک صحیح از واقعیت‌ها به همراه تعبد و تزکیه باید مراقب فتنه‌هایی که جهان استکبار به بار می‌اورد باشیم.

آیت الله نعیم آبادی به اشاره به حضور شکوهمند انقلابی مردم در اجتماع ۱۳ دی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در صدد ضربه زدن به ارکان مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اما هر بار این حضور مردم آن‌ها را ناکام می‌کند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری ازخطبه‌ها با اشاره به سالروز کشف اجباری حجاب گفت: این طرح رضا خانی از سوی دشمنان اسلام دیکته شده بود که خیزش و غیرت دینی مردم را در پی داشت.

نماینده، ولی فقیه درهرمزگان با دعوت همگانی به تقوای الهی گفت: احکام شرع مقدس ضامن سلامت و سعادت جامعه است.

خطیب جمعه بندرعباس به ضرورت پرداخت خمس اشاره کرد و افزود: پرداخت خمس رونق بخش اقتصادی را به دنبال دارد.

امام جمعه بندرعباس: خدمت بی منت، صادقانه و بی کم و کاست را وظیفه مسوولان دانست و گفت: این وظیفه مسوولان است که متناسب با شرایط امروز جامعه اسلامی برای رونق و معیشت بهتر مردم بکوشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه