English

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم :

پروژه ورودی جعفریه قم تا یک ماه آینده تکمیل خواهد شد

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه مسیر اصلی، بلوار بنی فضل و اتصال به جاده جعفری و راستگرد بلوار حمزه سیدالشهدا به بلوار قلعه کامکار است، گفت: رمپ‌های این پروژه تا یک ماه آینده تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا مشکل ترافیک و تردد در این محدوده به صورت مقطعی برطرف شود.

پروژه ورودی جعفریه قم تا یک ماه آینده تکمیل خواهد شد

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم درگفتگو باخبرنگارموج درقم، با اشاره به آخرین وضعیت بهسازی و ساماندهی ورودی جعفریه و تکمیل و اصلاح دسترسی‌ها به کمربندی امام علی(ع)، اظهار کرد: این تقاطع هم اکنون پیشرفت فیزیکی 75 درصد دارد و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه مسیر اصلی، بلوار بنی فضل و اتصال به جاده جعفری و راستگرد بلوار حمزه سیدالشهدا به بلوار قلعه کامکار است، گفت: رمپ‌های این پروژه تا یک ماه آینده تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا مشکل ترافیک و تردد در این محدوده به صورت مقطعی برطرف شود.

عباس حلوایی زاده همچنین با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی و بهسازی ورودی جعفریه، اظهار کرد: این پروژه دو کیلومتر می باشد که عملیات خاکبرداری، تسطیح و زیرسازی به اتمام رسیده است.

وی با تاکید بر پیگیری برای آسفالت مسیر اصلی، خاطرنشان کرد: تا اواسط دی‌ماه روکش آسفالت مسیر به اتمام خواهد رسید و این پروژه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم با تاکید بر ضرورت بهسازی و ساماندهی ورودی‌ها شهر قم، بیان کرد: پروژه ورودی جعفریه با استفاده از منابع داخلی شهرداری قم و اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان اجرایی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه