English

استاندار قم:

حل مشکل شرکت فولاد غرب نمونه ی عملی اقتصاد مقاومتی است

استاندار قم:همه ی نهادهای دولتی و مردم بایستی در این زمینه فعال باشند تا شاهد نتایج مطلوب در راستای توسعه ی اقتصادی کشور باشیم.

حل مشکل شرکت فولاد غرب نمونه ی عملی اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،استاندار قم پیش از ظهر امروز به همراه اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی، محمدکاظم چقازردی مدیر عامل بانک سپه و مدیران ارشد استانی از شرکت فولاد غرب آسیا بازدید کردند.

استاندار قم در این بازدید با اشاره به مشکلات شرکت فولاد غرب آسیا که منجر به بیکاری تعداد زیادی از کارگران این شرکت شده بود اظهار داشت: همفکری و همراهی مسئولان ملی و استانی موجب حل مسائل این کارخانه گردید.صادقی گفت: نجات این شرکت از ورشکستگی و راه اندازی مجدد بخش های غیرفعال که منجر به ایجاد ده ها شغل گردید نمونه ی بارز اقتصاد مقاومتی بود.وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی منحصر به بخش خصوصی و یا دولت نیست افزود: همه ی نهادهای دولتی و مردم بایستی در این زمینه فعال باشند تا شاهد نتایج مطلوب در راستای توسعه ی اقتصادی کشور باشیم.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: این شعار که بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بوده است نباید توسط برخی گروه ها تحریف و علیه دولت منتخب مردم مورد استفاده قرار بگیرد.

صادقی به نمونه های دیگری از گشایش های اقتصادی در استان اشاره و تصریح کرد: افرادی که می گویند در زمینه ی معیشت مردم و اقتصاد در استان قم کاری انجام نشده است به دنبال اهداف سیاسی هستند.

سید مهدی صادقی پاسخگویی را وظیفه ی همه ی مسئولان استان عنوان کرد و گفت: شناخت دقیق مطالبات مردم و تلاش برای محقق نمودن خواسته های ایشان بایستی در دستور کار همه ی مدیران باشد.

کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی نیز در این بازدید با اشاره به سیاست بانک مرکزی مبنی بر حمایت از تولید و اشتغال در کشور اظهار داشت: تقویت سرمایه های بانک ها برای رونق تولید از سیاست های دولت دوازدهم است.

قائم مقام بانک مرکزی گفت: اولویت سیستم بانکی حمایت از بنگاه هایی است که در داخل و خارج از کشور بتوانند محصولات تولیدی خود را به فروش برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه