English

برگزاری اختتامیه جشنواره ملی هشت نوشت در قم

مدیر انجمن سینما جوان استان قم:استقبال فیلمنامه‌نویسان از این جشنواره نشان می‌دهد آنها در حوزه دفاع مقدس به خوبی نقش‌آفرینی و دین خود را ادا کردند.

برگزاری اختتامیه جشنواره ملی هشت نوشت در قم

به گزارش خبرگزاری موج ازقم مدیر انجمن سینما جوان استان قم با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره هشت نوشت اظهار کرد: انجمن سینما جوانان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به صورت ملی این جشنواره را برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه 300 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است گفت: از بین این آثار به صاحبان هشت اثر برگزیده جوایزی اهدا می‌شود که با توجه به انجام هشت سال دفاع مقدس از این تعداد برگزیده تجلیل می‌شود.

رضا ابوذربا بیان اینکه این جشنواره در زمینه دفاع مقدس برگزار شد گفت: فیلمنامه‌های دفاع مقدس در این جشنواره جمع‌آوری شد تا این فیلم‌نامه‌ها به تولید برسد و از هنرمندان فیلم‌ساز عرصه دفاع مقدس تجلیل شود.

ابوذر با بیان اینکه فیلم در همه مسائل از جمله فرهنگ‌سازی یک مملکت و ارائه مفاهیم نقش‌آفرینی می‌کند گفت: فیلم به فرهنگ‌سازی همه مسائل کمک می‌کند و می‌تواند آسیب‌های اجتماعی، مسائل ارزشی، دینی و دفاع مقدس را در خود جای دهد.وی عنوان کرد: استقبال فیلمنامه‌نویسان از این جشنواره نشان می‌دهد آنها در حوزه دفاع مقدس به خوبی نقش‌آفرینی و دین خود را ادا کردند.

مدیر انجمن سینما جوان استان قم یادآور شد: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره ملی هشت نوشت پنجشنبه 21 دی ماه امسال ساعت 18 در تالار مرکزی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در انتهای خاکفرج برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه