English

آیت‌الله علوی گرگانی:

همه اساتید باید با هم متحد شده و نشست داشته باشند

آیت‌الله علوی گرگانی گفت: همه اساتید باید با هم متحد شده و نشست داشته باشند تا یک دست در حوزه باشد، بهتر است کارها با حضور اساتید و بزرگان حوزه برگزار شود و این فعالیت، حرکت مثبتی است و آن را ادامه دهید.

همه اساتید باید با هم متحد شده و نشست داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای نشست دوره‌ای اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم اظهار داشت: چه خوب است که شخصیت‌هایی مثل اساتید حوزه در رأس امور این نشست هستند و در جلساتی به برطرف کردن مشکلات می‌پردازند.

استاد برجسته حوزه علمیه افزود: از فعالیت اساتید، اطلاعات و گزارشاتی در اختیار ما قرار می‌گیرد، به‌طور کلی این نشست‌ها خیلی مفید است و نظم شما در کار منشأ اثرات بسیار خوبی است.

وی تأکید کرد: همه اساتید باید با هم متحد شده و نشست داشته باشند تا یک دست در حوزه باشد، بهتر است کارها با حضور اساتید و بزرگان حوزه برگزار شود و این فعالیت، حرکت مثبتی است و آن را ادامه دهید.

مرجع تقلید شیعیان گفت: هر یک از اساتید دارای معلوماتی است که می‌تواند جامعه را هدایت کند، علمای بزرگ و برجسته نجف هم‌ نشست‌هایی باهم داشتند و درباره مسائل تصمیم‌گیری می‌کردند.

وی بیان کرد: انتظار داریم که این نشست‌ها سبب شود تا حوزه تصمیماتی بگیرد که حتی دیگر کشورهای اسلامی هم حداکثر استفاده را از این تصمیمات ببرند.آیت‌الله علوی گرگانی افزود: خداوند مقام بزرگی را در اختیار شما اساتید قرار می‌دهد، اگر فردی در یک منطقه خدمت می‌کند که اسلام را زنده نگه دارد درجه او با درجه انبیاء الهی یکی است.

وی با بیان اینکه علمای اسلام زمامداران امور مردم هستند گفت: مرتبه نازله ولایت بعد از ائمه معصومین(ع) علما هستند، اگر بتوانیم به‌خوبی کارها را پیش برده و مردم را هدایت کنیم اسلام را زنده کرده‌ایم.

استاد برجسته حوزه علمیه در پایان خاطرنشان کرد: همه شما کمک یار نظام، رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید بوده و برای همه نافع هستید ما افتخار می‌کنیم که در خدمت شما باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی