English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان:

عرضه تخم مرغ با نرخ مصوب از پنجشنبه

توزیع و فروش تخم مرغ با قیمت مصوب دولتی از روز پنجشنبه در استان هرمزگان آغاز می‌شود.

عرضه تخم مرغ با نرخ مصوب  از پنجشنبه

به گزارش خبرگزاری موج، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان در جلسه ستاد تنظیم بازار هرمزگان گفت: بر اساس قیمت مصوب هر شانه تخم مرغ بسته بندی شده به قیمت ۱۲ هزار و ششصد تومان و به صورت فله‌ای ۱۱ هزار و ششصد تومان عرضه می‌شود.

بهروز اکرمی افزود: توزیع و فروش این تخم مرغ‌ها از فردا در سطح فروشگاه‌های استان آغاز می‌شود و مشکلی در تامین تخم مرغ وجود ندارد.

وی همچنین افزود: توزیع برنج‌های خارجی که پیش از این وارد شده نیز از هفته آینده آغاز می‌شود تا قیمت برنج در بازار تعدیل شود.

اکرمی گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از هم اکنون خرید و ذخیره سازی میوه‌ها و کالا‌های اساسی ویژه شب عید با نرخ مصوب دولتی نیز آغاز شده و مردم نگرانی از این بابت نداشته باشند.

اکرمی گفت: در خرید و ذخیره سازی میوه‌ها و کالا‌های اساسی شب عید، باید از ظرفیت‌های داخل استان در زمینه تامین میوه و ذخیره سازی استفاده شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان نیز در این جلسه گفت: افزایش قیمت تخم مرغ در استان به علت کاهش تولید، ناشی از بیماری در کشور بود، که اکنون این کمبود با کاهش تعرفه واردات به پنج درصد و همچنین تعیین استان‌های اصفهان و یزد به عنوان استان‌های معین برطرف شده است.

علی باقرزاده افزود: در صورت نیاز، آمادگی توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز با قیمت مصوب دولتی نیز در استان وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه