English

با صدور پیامی مشترک؛

دعوت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه از مردم برای حضور در راهپیمایی علیه اغتشاشات

آیت‌الله علماء نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با صدور پیامی مشترک مردم را به شرکت در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر دعوت کردند.

 دعوت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه از مردم برای حضور در راهپیمایی علیه اغتشاشات

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، در این پیام مشترک آمده است: بی‌تردید توسعه و رونق ایران عزیز اسلامی و به‌تبع آن استان کرمانشاه تنها با همدلی میان مردم عزیز و مسئولین خدوم و در سایه ثبات و آرامش میسر خواهد شد.

مردم‌ شریف و غیور استان کرمانشاه که در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراتب الفت قلبی خود را به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرده‌اند، بی‌تردید شایسته زندگی بهتر و توجهات ویژه هستند که ارتقای وضعیت معیشتی این مردم عزیز و مرزداران سرافراز اولویت اصلی مسئولین است.

لیکن در این ایام برخی معاندین و دشمنان قسم‌خورده ملت و کشور ایران به دنبال آن‌اند که بانفوذ در میان مردم و در پس پرده مطالبات مردمی، نیات شوم خود را برای ضربه زدن به کیان کشور عزیزمان محقق کنند.

غافل از اینکه ملت هوشیار و آگاه ایران که دل درگرو مهر میهن و آبادانی این آب‌وخاک دارند، اجازه نخواهند داد که عوامل و ایادی بیگانگان ثبات و آرامش ملت ایران را با چالش و مخاطره روبرو کنند.

 لیکن مردم عزیز باید راه خود را از هنجارشکنان و آشوبگران که با تخریب اموال عمومی به دنبال مخدوش کردن سیمای وجیه مردم استان هستند جدا نمایند.

به همین منظور از عموم هم استانی‌های عزیز دعوت به عمل می‌آید با حضور در مراسم راهپیمایی که به‌منظور محکوم نمودن این اقدامات به شرح زمان و مکان ذیل برگزار می‌گردد، حضور به هم رسانند

این راهپیمایی فردا (چهارشنبه ۱۳ دی) ساعت ۱۰ صبح، از چهارراه مدرس به سمت مسجد جامع برگزار می‌گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی