English

سرپرست مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد:

میزان خسارات وارده در تجمعات غیرقانونی به فضای شهری مشهد در دست بررسی است

سرپرست مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: هم‌اکنون در حال برآورد خسارات وارد شده در تجمعات غیرقانونی مشهد هستیم و رقم این خسارات وارده هنوز مشخص نشده است و در صورت عدم تکرار تا امشب مشخص می‌شود.

میزان خسارات وارده در تجمعات غیرقانونی به فضای شهری مشهد در دست بررسی است

حسین کشیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، اظهار کرد: در تجمعات غیرقانونی به وجود آمده در مشهد که توسط جمعی افراد تندرو صورت گرفته بود خسارات زیادی به بخش‌های مختلف حوزه شهری وارد آمد.

وی افزود: این خسارات در اتوبوس‌های واحد، ایستگاه‌های اتوبوس، مسیر خط 3 BRT، پارک‌های و فضای سبز، معابر عمومی و دیگر نقاط شهری بود.

سرپرست مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد با بیان اینکه هنوز‌ رقم خسارات وارد شده در این تجمعات جمع‌بندی نشده است، خاطرنشان کرد:  با مورد شب گذشته که در بلوار معلم به وقوع پیوست میزان این خسارات وارده نسبت به تجمع اولیه در میدان شهدا افزایش یافته است و در صورت عدم تکرار برآوردها و جمع‌بندی‌ها تا امشب مشخص می‌شود و به اطلاع مردم خواهد رسید.

کشیری گفت: اینگونه اقدامات به هیچ وجه شایسته شهر امام رضا(ع) نبوده و نیست و اگر هم اعتراضی نسبت به موضوعی وجود دارد باید به شکلی قانونی و در کمال احترام انجام شود، نه آنکه بخواهیم اعتراض خود را با تخریب و توهین که موجب تحمیل خسارات بسیاری هم می‌شود نشان دهیم و قطعا چنین رویه‌ای موجب سو استفاده دشمنان می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه