English

با حضور استاندار گیلان:

امیر جانبازی به عنوان فرماندار لاهیجان معرفی شد

استاندار گیلان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سیدمحمد احمدی فرماندار پیشین لاهیجان، امیر جانبازی را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.

امیر جانبازی به عنوان فرماندار لاهیجان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری در آیین تکریم فرماندار پیشین و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، امام جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از مدیران استانی و اعضاء شورای اداری شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری لاهیجان برگزار شد، اظهار کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که بستر برای خدمت به مردم فراهم باشد و این بستر با تعامل و همکاری متقابل بین مسئولان شهرستانی و استانی و ایجاد فضای عقلانی و صمیمی در امور فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: در شرایطی که در سایه‌ی خرد جمعی، پیوند مناسبی با مواهب خدادادی که خوشبختانه در این شهرستان نیز فراوان یافت می‌شود، برقرار گردد، یقیناً می‌توانیم شاهد گشایش‌های فراوانی در عرصه‌های مختلف زندگی مردم باشیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه حل معضل اشتغال و مسائل معیشتی و اقتصادی مردم را منوط به مشارکت آحاد مردم در امور با دولت می‌دانم، تأکید کرد: ریشه‌ی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، بیکاری است و تنها راه رهایی، مشارکت عمومی دستگاه‌های اجرایی و مردم در غالب یک عزم جدی و همه جانبه است.

 سالاری با تأکید بر لزوم وجود نظارت مردم بر عملکرد مسئولان، گفت: هرجا نظر مردم را شنیدیم و در تصمیمات بکار گرفتیم موفق ظاهر شدیم؛ ضرورت دارد بیش از پیش پای صحبت مردم بنشینیم و آنها را در تصمیمات مشارکت دهیم.

وی ادامه داد: ما اختیارات و مسئولیت خود را از جانب مردم گرفته‌ایم؛ اگر در این راه انتقادی هم به ما وارد کردند بایستی با روی گشاده، صبر پیشه کرده، نظراتشان را دریافت کرده و برای جلب رضایت آنها تلاش مضاعف کنیم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه آدرس و مسیر اصلی ما جلب رضایت مردم است، اظهار داشت: در برخی موارد گلایه‌مندی جوانان که آینده‌سازان کشور هستند بجا و به حق است و بایستی تمام تلاش خود را برای رفع آنها بکار بندیم.

سالاری گفت: اگر انقلاب را دوست داریم باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود مسیری را تعریف کنیم که در نهایت منجر به تأمین مطالبات عمومی مردم شود؛ اگر این چنین عمل کنیم یقیناً صاحبان اصلی انقلاب که همان شهیدان والا مقام و امام شهیدان هستند از ما راضی و خشنود خواهند بود.

وی اظهار کرد: از همه انتظار دارم همگام و همراه با هم و در سایه‌ی تعامل، همفکری، مشارکت عمومی و خرد جمعی برای پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی تلاش کنند.

در پایان این مراسم استاندار گیلان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سیدمحمد احمدی فرماندار پیشین شهرستان، امیر جانبازی را که پیش از این سکان فرمانداری شهرستان رودسر را در دست داشت، به عنوان فرماندار جدید لاهیجان معرفی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه