English

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

هنر کمال و فضیلت، و هنرمند فرزانه است

امیدواریم با همیاری و مشارکت همه هنرمندان بتوانیم جشنواره «خانه بهار» را با رویکردی نو و خلاقانه برگزار کنیم.

هنر کمال و فضیلت، و هنرمند فرزانه است

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در مراسم افتتاحیه جشنواره هنر شهری مشهد با عنوان «خانه بهار» که با حضور گسترده هنرمندان در تالار ابن سینای مشهد برگزار شد بیان کرد:‌ ما در حوزه فرهنگی به دنبال تغییر و تحول اساسی هستیم و بنا داریم عرصه و زمینه فعالیت‌های هنری در سطح شهر را با کمک همه هنرمندان توسعه داده و دوباره نشاط و امید را به مشهد برگردانیم.

محمدرضا حیدری ضمن ابراز امیدواری جهت تداوم این جشنواره و رشد هرچه بیشتر و بهتر آن اظهار داشت: در این دوره سعی کردیم تا از ظرفیت‌های تمامی شاخه‌های هنری در جشنواره استفاده کرده و فضایی متفاوت را در ایام نوروز برای شهروندان و زائران شهر مشهد ایجاد کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر سابقه درخشان مشهد به عنوان یک شهر هنرپرور، بیان داشت: امیدواریم با همیاری و مشارکت همه هنرمندان بتوانیم جشنواره «خانه بهار» را با رویکردی نو و خلاقانه برگزار کنیم و امسال بهتر از گذشته شادی و نشاط را به مردم و زائران هدیه دهیم

حیدری با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته رویکرد استقبال از بهار بیشتر به سمت ساخت المان‌های موقت بوده است تاکید کرد: امسال در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد رویکرد جدیدی مورد توجه قرار گرفت و آن استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌ها رشته‌های جدید هنری در این دوره از جشنواره است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه هنر کمال و فضیلت، و هنرمند فرزانه است خاطرنشان کرد: این حرکت شایسته فرهنگی و هنری باید با مشارکت مردم و هنرمندان در همه عرصه‌های هنری رقم بخورد و قطعا هر آنچه که با هنر پیوند داشته باشد، جاودانه خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متاسفانه جامعه امروز دچار تنش و استرس بسیار زیاد است و این وظیفه ما مسئولین است که در جهت کاهش آن کوشا باشیم.

رییس شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه جای هنر در شهر خالیست افزود: مردم نیازمند فضایی هنری و مملو از آرامش هستند اما متاسفانه اغلب فعالیت‌ها و برنامه‌های هنری همراه با استرس و تنش برای مردم ارائه می‌گردد.

حیدری در پایان اظهار داشت: هنر به جهت لطافتی که دارد می‌تواند در جهت رفع تنش و استرس مردم جامعه بسیار مؤثر باشد و ما نیز وظیفه داریم آن را به بهترین شکل ممکن برای مردم به اجرا در بیاوریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه