English

کشف بیش از ۶۶ تن مواد افیونی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 66 تن و 116 کیلو انواع مواد مخدر در 9 ماهه امسال خبر داد.

کشف بیش از 66 تن مواد افیونی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران، گفت: ماموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در 9 ماهه امسال موفق شدند، 677 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، 66 تن و 116 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده است، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل 58 تن و 11 کیلو تریاک، 7 تن و 586 کیلو حشیش ، 409 کیلو و 588 گرم هروئین و 108 کیلو و 834 گرم سایر مواد است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل این کشفیات افزایش داشته است.

این مقام انتظامی تعداد دستگیری معتادان کارتن خواب را 16هزار و 334 نفر و دستگیری قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع و حمل کنندگان مواد مخدر را 2 هزار و 968 نفر عنوان کرد.

سردار ملکی در ادامه تعداد طرح های پاکسازی محلات و نقاط آلوده استان را 497 مرحله و تعداد منازل محل دپو و توزیع مواد مخدر را 454 منزل عنوان و خاطرنشان کرد: در 9 ماهه امسال 39 باند قاچاق مواد مخدر در استان شناسایی و منهدم و در اجرای طرح های پاکسازی 26 تن و 553 کیلو انواع مواد کشف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه