English

در چهارراه ها و مسیرهای پر تردد انجام می شود؛

اجرای مانور شهری با موضوع «تفکیک زباله از مبدأ» در اصفهان

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی از برگزاری مانوری با موضوع «تفکیک زباله از مبدأ» در چهارراه ها و مسیرهای پر تردد خبر داد.

اجرای مانور شهری با موضوع «تفکیک زباله از مبدأ» در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سعید امامی پیرامون برگزاری مانور تفکیک زباله از مبدأ اظهار کرد: این مانور با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان طی چهار روز از 11 تا 14 دی‌ماه برگزار می‌شود.

وی به برگزاری این مانور در سه نوبت روزانه اشاره کرد و افزود: صبح ها از ساعت هفت تا 9 و ظهرها از ساعت 12:30 تا 15 در چهارراه‌های کلیدی شهر و ساعت 18 تا 22 در نقاط پرتردد شهر این مانور انجام خواهد شد.

امامی متحرک بودن پیام‌های شهروندی در این طرح را موجب جلب توجه مخاطبان دانست و ادامه داد: پیام‌های فرهنگی طراحی و آماده شده در قالب طرح‌های گرافیکی بر روی سازه‌های همراه برد نصب می‌شود، 100 نفر نیروی اجرای همراه، بردها را حمل می‌کنند، به اندازه و ابعاد و نوع ساخت، این سازه‌ها جلب توجه کرده و پیام به مخاطبان انتقال داده می‌شود.

وی با بیان این موضوع که حاملان پیام فرهنگی به دل شهر می‌روند، گفت: قرار نیست کسانی که پیام‌ها را همراه می‌برند حرکت نمایشی انجام دهند، اما این افراد آمادگی پاسخگویی به سؤالات مخاطبان را دارند.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی تفکیک زباله از مبدأ را موضوع مهم دانست و گفت: در موضوع بازیافت زباله تفکیک از مبدأ مهم‌ترین بخش بوده و این امر سبب می‌شود تا کیفیت تفکیک بالا رود، تفکیک نکردن زباله هزینه‌های زیادی را بر شهر وارد می‌کند که این هزینه را مردم پرداخت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه