English

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد خبر داد

فعالیت ۳۰۰ بانوی تاکسیران با پلاک «ت» در مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه 300 بانوی تاکسیران با پلاک «ت» در مشهد در حال فعالیت هستند، گفت: 60 درصد رانندگان سرویس‌های مدارس را نیز بانوان تشکیل می‌دهند.

فعالیت  300 بانوی تاکسیران با پلاک «ت» در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سید مهدی علوی‌مقدم در خصوص تعداد رانندگان زن فعال در حوزه تاکسیرانی مشهد مقدس اظهار کرد: در مشهد 300 نفر راننده زن دارای تاکسی زرد و پلاک «ت» در حال فعالیت هستند که ما به دنبال گسترش آن هستیم.

وی افزود: یکی از سیاست‌های ما افزایش سرویس‌های ویژه بانوان در شهر مشهد بوده و اولین تاکسی ویژه بانوان نیز در این راستا در مشهد مقدس راه‌اندازی شد و به دنبال توسعه آن در شبکه‌های تاکسی بیسیم هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد مقدس بیان کرد: در شبکه‌های بیسیم همچون مرکز 133 نیز به دنبال استفاده سرویس ویژه بانوان است چراکه نیمی از جامعه ما را را زنان تشکیل می‌دهند، توسعه این سرویس ضروری است.

علوی‌مقدم در ادامه گفت: در مورد تعداد بانوان راننده در سرویس مدارس نیز گفت: در حال حاضر 7500 سرویس مدارس زیرنظر سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد مقدس فعال هستند که 60 درصد رانندگان سرویس‌های مدارس را بانوان تشکیل می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه