English

صدور بیش از ۴۰۰ رأی قضایی در خصوص مجازات های جایگزین حبس در هرمزگان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هرمزگان گفت: بیش از ۴۰۰ رأی قضایی در خصوص مجازات جایگزین حبس با رویکرد اصلاح و تربیت در دستگاه قضایی استان هرمزگان صادرشده است.

صدور بیش از 400 رأی قضایی در خصوص مجازات های جایگزین حبس در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا احمدی منش از صدور بیش از ۴۰۰ رأی قضایی در خصوص مجازات جایگزین حبس در هرمزگان خبر داد و گفت: این معاونت وظیفه برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با این حوزه را به عهده گرفته است.

وی در ادامه از برگزاری پانزدهمین و شانزدهمین کارگاه مدیریت مهارت و دانش رفتار با عنوان "هور" برای بیش از ۴۰ نفر از متهمین حمل مشروبات الکلی طی شش روز خبر داد و افزود: یکی از راهبرد‌های اساسی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از بدو تشکیل تاکنون اهتمام جدی به مقوله مجازات جایگزین و همچنین اصلاح و باز اجتماعی کردن مجرمان و آسیب دیدگان اجتماعی و برنامه‌ریزی و طراحی مداخلات در این خصوص است.

احمدی منش تصریح کرد: یکی از برنامه‌های بسیار موفق معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان هرمزگان در سال‌های اخیر برگزاری دوره‌های مدیریت مهارت و دانش رفتار (امید) برای مجرمان و گروه‌های آسیب‌دیده و در معرض آسیب است که اثربخشی و نتایج شایان توجهی داشته است و از جمله گروه‌هایی که این دوره‌ها برای آن‌ها برگزارشده است مرتکبین جرائم امنیت اخلاقی هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه