English

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه:

افتتاح و نصب فیکو (قطعه چشم‌پزشکی) در بیمارستان دهدشت

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: دستگاه فیکو که عملاً چشم سوم محسوب می‌شود و نیاز اصلی برای مردم شهرستان است، به بیمارستان دهدشت اختصاص یافت.

افتتاح و نصب فیکو (قطعه چشم‌پزشکی) در بیمارستان دهدشت

به گزارش خبرگزاری موج از دهدشت، کوروش داوری در گفت‌وگو با موج بابیان اینکه در این چند سال که ما از نعمت فیکو محروم بودیم، بسیاری از عمل‌های اضطراری چشم، جاسازی عدسی داخل چشم و...در دهدشت صورت نمی‌گرفت، و مردم شهرستان کهگیلویه برای درمان در استان، شهرستان هم مجاور یا استان‌های دیگر سرگردان بودند، اظهار کرد: که با پیگیری‌های ویژه یک دستگاه فیکو به شهرستان اختصاص یافت، و امروز افتتاح شد، و انشا الله از هفته آینده از نزدیک شاهد چشم گشودن افرادی که از کم بینایی یا نابینایی رنج می‌بردند خواهیم بود.

داوری ادامه داد: تاکنون به دلیل نداشتن فیکو مشکل استقرار نیروی متخصص چشم‌پزشک داشتیم، که اکنون با نصب دستگاه فیکو دو نیروی متخصص غیربومی هم به شهرستان اختصاص یافت، یک نیرو بومی هم خود داشتیم، که با این حساب بخش چشم‌پزشکی شهرستان توسعه خواهد یافت.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه خرید این دستگاه به‌صورت ارزی است، و در سطح وزارتخانه خریداری‌شده، و ساخت 2016 است که با آخرین استانداردهای جهانی برابری می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه