English

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان:

نیروهای مسلح نقش مهمی در اعتلای باورهای دینی مردم دارند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه انسجام و ولایت مداری در نیروهای مسلح موتور محرک فعالیت های فرهنگی جامعه باید باشد، گفت: نیروهای مسلح نقش مهمی در اعتلای باورهای دینی مردم دارند.

نیروهای مسلح نقش مهمی در اعتلای باورهای دینی مردم دارند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رسول جلایی در اولین جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر که با حضور مسئولان انتظامی و نظامی در سالن کوثر ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با بیان اینکه ظرفیت نیروهای مسلح در هر مناسبتی و رویدادی منحصر به فرد است، گفت: ولایت مداری نیروهای مسلح مثال زدنی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه باید فهرست جامعی از موفقیت های انقلاب اسلامی احصاء شده و به همگان اعلام شود، افزود: برای بدست آورن فهرست جامعی از موفقیت های انقلاب اسلامی ما نیازمند یک نگاه جامع و رصد همه دوره های انقلاب اسلامی هستیم.

این مقام مسوول با بیان اینکه باید نگاه منصفانه و جامعه نگر به موفقیت های انقلاب اسلامی داشته باشیم، بیان داشت: باید موفقیت های انقلاب اسلامی با نگاه دقیق در همه حوزه ها برجسته شود.

رسول جلایی با تاکید بر اینکه موفقیت های انقلاب اسلامی باید قابل ارائه و احساس برای مردم باشد، اظهار داشت: مردم در حل مشکلات یک قدم جلوتر از مسئولان هستند که این امر یکی از موفقیت های انقلاب اسلامی است.

این مسوول با اعلام اینکه پیشکسوتان و نخبگان می توانند به عنوان گروه های مرجع و قابل اعتماد، موفقیت در انقلاب اسلامی را تبیین نمایند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در ارائه موفقیت های انقلاب اسلامی سرآمد هستند.

وی موفقیت در عرصه امنیت، بازدارندگی و اقتدار کشور را یکی از برجسته ترین موفقیت های انقلاب اسلامی اعلام کرده و افزود: حضور در آبادانی و سازندگی کشور یکی دیگر از موفقیت های نیروهای مسلح در فهرست انقلاب اسلامی است.

جلایی با بیان اینکه بخشی را نمی توان پیدا کرد که موفقیت آن ملزم و متکی به نیروهای مسلحح نباشد،تصریح کرد: شهداء و پیشکسوتان از موفقیت های دیگر انقلاب اسلامی هستند.

وی با اعلام اینکه نیروهای مسلح نقش مهمی در ایجاد امنیت دارند، بیان داشت: باید توانمندی نیروهای مسلح به همگان اعلام شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه انسجام و ولایت مداری در نیروهای مسلح موتور محرک فعالیت های فرهنگی جامعه باید باشد، گفت: نیروهای مسلح نقش مهمی در اعتلای باورهای دینی مردم دارند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان نیز در ابتدای این نشست با بیان اینکه باید کار فرهنگی دغدغه و باور همگان شود، افزود: نیروهای مسلح حرکت مسنجم و اقدامات توان افزایی در موضوعات فرهنگی داشته اند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه انجام کار فرهنگی گام برداشتن در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در مقابله مثل با جنگ نرم دشمن است، بیان داشت: نیروی های مسلح باید بیش از پیش در سطح جامعه انقلابی گری را عملیاتی کنند.

وی با بیان اینکه در موضوعات مختلف فرهنگی حرکت های بسیار خوبی در سطح استان داشته ایم، اظهار داشت: انسجام در نیروهای مسلح باعث حرکت فرهنگی در سطح جامعه خواهد شد.

سرهنگ مهرگان با تصریح براینکه نیروهای مسلح طلایه داران حرکت فرهنگی در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح مخلصانه و صادقانه در کانون آسیب ها و تهدیدات فرهنگی به منظور رفع مشکلات جامعه ورود خواهد کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه باید بسیاری از کارهای فرهنگی اثرگذار و اثربخش به هدف مناسب هدایت شوند، اظهار داشت: بصیرت مردم گیلان در 8 دی که یک روز قبل از حرکت مردم کل کشور بوده ستودنی است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان، بصیرت و سعه صدر را نقطه اتصال حل مشکلات فرهنگی جامعه اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه