English

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج:

گره کور رکود در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: حدود 193 واحد صنعتی فعال و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد، که از این تعداد 61 واحد فعال، 24 واحد نیمه فعال و 108 واحد غیرفعال هستند.

گره کور رکود در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، جبار کیانی پور در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد، بابیان اینکه مسوولان برای پروژه‌های بدون اعتبار و سودآور اقدام نکنید، اظهار کرد: در بررسی واحدهای تولیدی استان مستقر در شهرک‌های صنعتی و خارج از شهرک‌ها انجام شد، نقدینگی علت رکود واحدهای صنعتی نیست، این چالش علل فراوانی دارد که برجسته‌ترین آن مدیریت بنگاه‌ها است.

وی بیان داشت: بیش از 643 واحد صنعتی در استان وجود دارد، که از این تعداد 33 واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ازلحاظ مصوب و در حال واگذاری زمین هستند.

کیانی پور افزود: حدود 193 واحد صنعتی فعال و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد، که از این تعداد 61 واحد فعال، 24 واحد نیمه فعال و 108 واحد غیرفعال هستند.

وی تعداد واحدهای تولیدی بخش کشاورزی استان را در بخش‌های مختلف شیلات، مرغداری، صنایع تبدیلی، گلخانه و پرورش گاو شیری 787 واحد عنوان کرد، و گفت: از این تعداد 349 واحد فعال، 79 واحد نیمه فعال  و 359 واحد معادل 45 درصد راکد هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه