English

استاندار فارس:

شورای شهر به عنوان نماد مردم سالاری می تواند منشاء خیرات فراوانی در آینده باشد

استاندار فارس با بیان اینکه انتخابات نمادی از مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود می باشد اظهار داشت: شورای شهر نیز به عنوان نماد مردم سالاری، خدمات شایانی را در چارچوب قانون از گذشته تا کنون ارائه نموده است و می تواند منشاء خیرات فراوانی در آینده باشد.

شورای شهر به عنوان نماد مردم سالاری می تواند منشاء خیرات فراوانی در آینده باشد

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز، اسماعیل تبادار در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار شیراز ضمن تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، از اعضای شورای شهر خواست تا در کنار انجام دقیق وظایف خویش، آسیب شناسی نیز در کار خود داشته باشند و مشکلات موجود را برطرف نمایند.

وی بر لزوم وجود همدلی و هم افزایی در شورای شهر تأکید کرد و ادامه داد: هماهنگی، وحدت رویه و تفاهم باید در وجود اعضای شورای کلان شهری چون شیراز شکل بگیرد تا بتوان در پرتو آن کارهای بزرگی را انجام داد؛ چرا که مردم نظاره گر رفتار جمعی شورائیان خواهند بود.

تبادار؛ اِشرافیت به قانون را لازمه کار تمام اعضای شورای شهر دانست و تأکید کرد: اِشرافیت و تسلط به قانون، منجر به صدور دستورالعمل ها و بخشنامه های اجرایی و قانونی می شود و از بروز مشکلات عدیده جلوگیری خواهد کرد و همچنین زمانی که تسلط به قانون وجود داشته باشد کلام اعضای شورای شهر نیز نافذتر خواهد بود.

نماینده دولت دوازدهم در فارس، از شهرداری شیراز خواست تا در کنار اجرای سایر پروژه های عمرانی، جلوه گاهی سامان یافته از فضای سبز را با بهره گیری از کارشناسان خبره در سطح کلان شهر شیراز خلق نمایند.

استاندار فارس ضمن تأکید بر حمایت از سرمایه گذاری در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی تصریح کرد: در هشت ماهه نخست سال جاری مبلغ 855 میلیون دلار سرمایه جلب و جذب شده است و خوشبختانه مدیران استان در راستای جذب سرمایه گذار به صورت کانونی و متمرکز کارها را پیگیری می نمایند و از جزیره ای عمل کردن پرهیز می نمایند.

وی با بیان اینکه وجود منابع معدنی و صنعتی در فارس که توانسته فارس را به استانی صنعتی تبدیل کند؛ خواستار توجه و بهره گیری بیشتر از این ظرفیت ها شد و از مدیران استان خواست تا در ایجاد کارخانه های پائین دستی این معادن در فارس، نقش آفرین باشند.

تبادار، همچنین گردشگری را یکی از ظرفیت های مهم و برجسته استان برشمرد و گفت: گردشگری می تواند زمینه ساز

ایجاد اشتغال سهل و آسان در فارس باشد و باید در کنار توجه به صنعت، به حوزه گردشگری و کشاورزی نیز توجه ویژه ای شود.

استاندار فارس همچنین با بیان اینکه شیراز باید به نماد فرهنگی کشور تبدیل شود از شورای شهر خواست تا این کار بزرگ اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند و سیاست های لازم و اجرایی آن را تدوین نمایند و با اطلاع رسانی دقیق، مشارکت و همراهی شهروندان را در تحقق این امر مهم به همراه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه