English

نماینده ولی فقیه در گیلان:

جوانان ما رژیم صهیونیستی را در عرصه بین‌المللی ذلیل کردند/ کریمی قهرمان قهرمانان است

نماینده ولی فقیه در گیلان به خودداری علیرضا کریمی برای کشتی گرفتن در مقابل کشتی‌گیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی اشاره کرد و گفت: جوانان ما رژیم صهیونیستی را در عرصه بین‌المللی ذلیل کردند.

جوانان ما رژیم صهیونیستی را در عرصه بین‌المللی ذلیل کردند/ کریمی قهرمان قهرمانان است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در دیدار با علیرضا کریمی پهلوان ارزنده کشتی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: کریمی، قهرمان قهرمانان است.

وی در ادامه به سیره پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و افزود: رسول اکرم(ص) از محلی عبور می‌کرد و دید جمعی با هم کشتی می‌گیرند و فرمود؛ قهرمان کسی نیست که پشت دیگری را به زمین آورد و حریف را مغلوب سازد بلکه قهرمان آن کسی است که بر نفس خود غلبه کند و حق را بر باطل پیروز سازد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه کریمی در میدان ورزش حاضر نشد با کشتی‌گیر رژیم کودک‌کش، غاصب و جانی کشتی بگیرد، تصریح کرد: کریمی با باخت خود در مقابل حریف حاضر نشد با کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی در مرحله بعد کشتی بگیرد و با این عمل خود اعتراض خود نسبت به اعمال غیر انسانی دولت پوشالی و کودک‌کش رژیم صهیونیستی را نشان داده است.

آیت‌الله قربانی به فرمایش قرآن در مورد خسران‌کارترین مردم اشاره کرد و گفت: خسران‌کارترین مردم آنها هستند که حق را نادیده می‌گیرند و ناحق را حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کشتی نگرفتن کریمی با کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی به معنای به‌رسمیت نشناختن این رژیم پوشالی است، متذکر شد: مردم و دولت رژیم صهیونیستی خسران‌کارترین افراد روی زمین هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، کریمی را دست‌پرورده عالمان ربانی و حکیمانه فرزانه از منطقه اشکورات دانست و یادآور شد: جوانان ما روحیه طرفداری از حق و انقلاب را دارند و ملت ما را در عرصه‌های بین‌المللی روسفید کردند.

آیت‌الله قربانی، کریمی را فرزند رشید اسلام و پهلوان پهلوانان توصیف کرد و گفت: امیدواریم تمام ورزشکاران سیره کریمی را ادامه دهند و اینگونه است.

وی با بیان اینکه خداوند انسان را عزیز و ذلیل می‌کند، خاطرنشان کرد: کریمی برای رضای خداوند حاضر شد گام بردار و خدا او را عزیز کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به ذلیل کردن رژیم صهیونیستی توسط فرزندان انقلاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی اشاره کرد و گفت: جوانان ما رژیم صهیونیستی را ذلیل کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه