English

اجرای ۷ نمایش در دومین روز جشنواره تئاتر معلولین زاگرس کرمانشاه

جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین زاگرس، در دومین روز از فعالیت خود با اجرای ۴ نمایش در فضای باز و سه نمایش در سالن پلاتو تئاتر شهر کرمانشاه همراه خواهد بود.

اجرای ۷ نمایش در دومین روز جشنواره تئاتر معلولین زاگرس کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین زاگرس، از (1 تا 4 دی) به میزبانی استان کرمانشاه و با حضور گروه های نمایشی از استان های کردستان، ایلام، لرستان، همدان و کرمانشاه در مجموعه تئاتر شهر واقع در میدان آزادگان در حال برگزاری است.

در نخستین روز از جشنواره مصادف با روز جمعه (1 دی)، «قلمبه ها» به نویسندگی وحید خسروی و کارگردانی وحید خسروی و زینب باغبانی از کرمانشاه از ساعت 10:30 در سالن پلاتو به روی صحنه رفت تا آغازگر این رویداد فرهنگی هنری باشد.

«من می خواهم ماه شوم» به نویسندگی لارا باقری و کارگردانی عبدالله عظیم پور از ایلام و «خان خل خان» به نویسندگی نیما میرزایی و کارگردانی نرگس سوری و یاسر پاشایی ازهمدان  نیز در سالن شماره دو و پلاتو به روی صحنه رفتند.

«ماده هفت» به نوسیندگی مرتضی اسدی مرام و کارگردانی گلنار اکبری از کرمانشاه، «ما هم می توانیم» به نویسندگی و کارگردانی فریدون احمدی از کردستان و«زنه کشو» به نویسندگی و کارگردانی حسین ایزدی از لرستان در نوبت صبح و عصر در فضای باز و در جمع عموم مردم علاقه مند به اجرای نمایش پرداختند.

جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین زاگرس در دومین روز از فعالیت خود، در نوبت صبح روز شنبه (2 دی) شاهد اجرای «فرغونی پر از امید» به کارگردانی و نویسندگی موسی هدایتی از کردستان  و «پروفسور بالتازار و کروموزم ها» به نویسندگی و کارگردانی لارا باقری از ایلام در فضای باز و نمایش «من یک دوم» به نویسندگی علی حسینی و مرضیه علیزاده از همدان در پلاتو کرمانشاه بود.

در نوبت عصر نیز  از ساعت 15:30 تا 17:30، «نقش فروش» به نویسندگی و کارگردانی جبار فرج زاده از کردستان، «ساعت 5 شد بابا» به نویسندگی حسین فضل الهی و کارکردانی گلنار اکبری از کرمانشاه، «ازدواج کوچک» از همدان به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کاوسی حسینی و و «خروس زری» به نوسیندگی فرشید گویلی و کارگردانی صباح مجیدی از کردستان در فضای باز و سالن های شماره دو و پلاتو مجموعه تئاتر شهر کرمانشاه به روی صحنه می روند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه