English

امروز در سنندج؛

کارگاه آموزشی حرکت و مسیریابی آتش نشانان در فضای بسته و دود برگزار شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: با هدف آموزش و بالا بردن سرعت عمل در زمان بروز حوادث آتش سوزی کارگاه یک روزه آموزش حرکت و مسیر یابی آتش نشانان در فضای بسته برگزار شد.

کارگاه آموزشی حرکت و مسیریابی آتش نشانان در فضای بسته و دود برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، کارگاه آموزشی یک روزه حرکت و مسیریابی آتش نشانان در فضای بسته و دود در سالن اجتماعات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برگزار شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج اظهار داشت: سرعت عمل و اقدام سریع و به موقع آتش نشانان در زمان بروز حوادث بویژه حادثه آتش سوزی نقش بسیزایی در کاهش خسارت جانی و مالی دارد.

رامین اسدنژاد بیان کرد: آموزش آتش نشانان در مواجه با حوادث گوناگون در راستای مقابله وامداد رسانی بموقع یکی از الویت ها و برنامه های این سازمان است.

وی گفت: آتش سوزی یکی از مهم ترین حوادثی است که در کمترین زمان می تواند بیشترین خسارت را وارد کند بنابراین حضور بموقع و همچنین آموزش لازم آتش نشانان در مواقع بروز حادثه آتش سوزی بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج از برگزاری کارگاه آموزشی حرکت ومسیر یابی آتش نشانان در فضای بسته و دود خبر داد و گفت: با هدف آموزش صحیح واصولی آتش نشانان در مواقع بروز حوادث آتش سوزی این کارگاه یک روزه برگزار شد.

اسدنژاد افزود: در این کارگاه آموزشی نحوه حرکت آتش نشانان در فضاهای بسته و مسیر یابی درست با هدف ارائه بهترین عملکرد در کمترین زمان ممکن به آتش نشانان آموزش داده شد.

وی ابراز  امیدواری نمود: با به روز کردن اطلاعات و ارتقای سطح علمی و عملی آتش نشانان  و همچنین با بالا بردن قدرت عملیاتی آتش نشانان بتوانیم  زمینه انجام عملیات های بموقع با حداقل خسارت جانی و مالی را فراهم سازیم.

کلاس آتش نشانی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه