English

احداث مینی پالایشگاه تولید بنزین یورو ۶ در بندر امام (ره) خمینی

با احداث مینی پالایشگاه در مجتمع بندری امام خمینی با ظرفیت ۲۸۰ هزار لیتر بنزین یورو ۶ تولید می‌شود.

احداث مینی پالایشگاه تولید بنزین یورو ۶ در بندر امام (ره) خمینی

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در اواخر هفته گذشته تفاهم‌نامه همکاری به منظور احداث مینی پالایشگاه تولید بنزین یورو ۶ میان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و شرکت پارت پالایش نقش جهان به امضا رسید.

با انعقاد این تفاهم‌نامه میان اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و شرکت پارت پالایش نقش جهان، مینی پالایشگاه تولید بنزین یورو۶ با ظرفیت تولید ۲۸۰ هزار لیتر بنزین یورو ۶ با سرمایه گذاری ارزش ۳۵ میلیون دلار در مجتمع بندری امام خمینی احداث می‌شود.

این تفاهم‌نامه همکاری میان اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و شرکت پارت پالایش نقش جهان، به منظور احداث و بهره‌برداری از مینی پالایشگاه با هدف تولید بنزین یورو ۶ با سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیون دلار منعقد شده است.

پس از آغاز فرآیند احداث و بهره‌برداری از این واحد تولیدی پیشرفته، سالانه ۲۸۰ هزار لیتر بنزین یورو ۶ در این مجتمع بزرگ بندری تولید و توزیع می‌شود.

گفتنی است: مراسم این تفاهم‌نامه با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در تهران برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه