English

دبیر اجرایی سومین جشنواره «غنچه‌های امید»:

سومین جشنواره «غنچه‌های امید» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

دبیر اجرایی سومین جشنواره «غنچه‌های امید» از برگزاری سومین جشنواره «غنچه‌های امید» در حرم مطهر رضوی در روز پنجشنبه هفتم دی سال 96 خبر داد.

سومین جشنواره «غنچه‌های امید» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، ملیحه غیور در جمع خبرنگاران، با اعلام خبر برگزاری سومین جشنواره «غنچه‌های امید» در مشهد، گفت: این جشنواره برای سومین سال پیاپی هفتم دی ماه در سالن قدس حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سومین جشنواره غنچه های امید با هدف افزایش روحیه جامعه‌پذیری کودکان از طریق برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری که بهترین آوردگاه به جلوه نشستن استعدادهای ناب کودکان این مرز و بوم است، برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی سومین جشنواره «غنچه‌های امید» ارتقاء و پرورش سطح مهارت خلاقیت، تفکر و تعامل گروهی در کودکان، آشنا کردن کودکان با مناسبت‌های ملی،  مذهبی، اجتماعی و آموزش غیر مستقیم مفاهیم و آموزه‌ای انقلابی، ایجاد تحرک و پویایی و شبکه ارتباطی سازنده بین مهد ها همراه با انتقال تجربیات مربیان در راستای توانمند سازی مربیان را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

غیور در ادامه به موضوعات جشنواره اشاره کرد و گفت: سیره و فرهنگ رضوی، دهه فجر ایثار و شهادت، آداب شهروندی و خانواده از جمله موضوعاتی است که در این جشنواره مد نظر قرار دارد.

وی دکلمه، سرود، الگوی برتر یاددهی و یادگیری،  روخوانی قرآن، نمایش عروسکی، کاردستی و قصه گویی، مهارت‌های حسی و حرکتی، پرده خوانی  و کتاب خوانی را از جمله قالب‌های این جشنواره خواند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی