English

معاون استانداری کرمانشاه:

سند فعالیت بانوان کرمانشاه بر اساس اسناد بالادستی تنظیم گردد

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: باید سند فعالیت بانوان استان در حوزه‌های مختلف بر اساس اسناد بالادستی در یک برش استانی تهیه‌شده و در کارگروه زنان و خانواده تصویب‌شده و به شورای برنامه‌ریزی رفته و در آنجا نیز تصویب شود.

سند فعالیت بانوان کرمانشاه بر اساس اسناد بالادستی تنظیم گردد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدابراهیم الهی تبار در کارگروه زنان و خانواده استانداری کرمانشاه با اشاره به زلزله اخیر در استان گفت: بسیاری از مناطق استان محروم است و مشکلات بسیاری دارد که دراین‌بین زلزله هم خسارت‌های بسیاری به بار آورد، اما مهم این است که به تعبیر مقام معظم رهبری از این فرصت برای ساختن منطقه استفاده کنیم.

وی افزود: پیام و حضور رهبر معظم انقلاب پس‌ازاین حادثه دلگرمی و انسجامی را میان تمام دستگاه‌ها و نیروهای مسلح برای یاری‌رساندن به مناطق زلزله‌زده ایجاد کرد.

الهی تبار بابیان اینکه تمام ارکان حاکمیتی نظام به‌سرعت وارد عمل شدند گفت: تلاش مدیران و مسئولین استان بسیار جانانه بود و همه مسئولین استان و به‌ویژه استاندار کرمانشاه شبانه‌روز برای رفع مشکلات مناطق زلزله تلاش کرده و می‌کنند.

وی در ادامه به اهمیت کارگروه زنان و خانواده استانداری اشاره کرد و افزود: هر کاری که در هر حوزه استان انجام می‌شود باید برگرفته از سیاست‌های کلی نظام و مطابق با اسناد بالادستی باشد.

الهی تبار تصریح کرد: در همین راستا باید سند فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی بانوان استان نیز بر اساس سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و نیز مطابق با اسناد بالادستی ازجمله برنامه ششم توسعه تدوین‌شده و اجرا شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه افزود:

الهی تبار تصریح کرد: با تصویب این سند قطعاً بسیاری مشکلات در حوزه تأمین منابع مالی و ساختار کارها و امورات مختلف در حوزه زنان رفع خواهد شد.

وی افزود: در این سند باید وظایف دستگاه‌های مختلف استان مشخص‌شده و همه دستگاه‌ها مکلف به اجرای آن هستند.

الهی تبار تصریح کرد: خوشبختانه نگاه کشور به مسائل اجتماعی در برنامه ششم توسعه پررنگ است و برخلاف برنامه‌های سنواتی گذشته که عمدتاً اقتصادی بودند، برنامه ششم نگاه خوبی به مسائل اجتماعی ازجمله حوزه زنان دارد.

وی افزود: در همین راستا باید مطابق این برنامه برش استانی سند فعالیت‌های حوزه زنان استان تدوین و تصویب‌شده و فعالیت در حوزه زنان بر اساس آن پیش رود.

آذر خسروی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه نیز در ادامه با اشاره به زلزله اخیر استان گفت: در همان روزهای نخست پس از حادثه ستاد یاری‌رسانی به زنان و کودکان در مناطق زلزله استان تشکیل شد.

وی افزود: نیازسنجی و هدایت کمک‌ها به کمک این ستاد در مناطق زلزله‌زده برای کودکان وزنان به‌خوبی صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه