English

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس تأکید کرد:

با ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری صدور مجوز سرمایه گذاری تسهیل می یابد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس تأکید کرد:با ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری صدور مجوز سرمایه گذاری فرایند صدور مجوز سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان فارس و دریافت استعلامات مورد نیاز آنان تسهیل می یابد.

با ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری صدور مجوز سرمایه گذاری تسهیل می یابد

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز،  یداله رحمانی در هشتادمین جلسه کمیته جذب و حمایت از سرمایه گذاری با اشاره به مزایای راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری گفت: این پنجره می تواند شفافیت، تسریع و تسهیل امور مرتبط با صدور مجوزها و پاسخگویی به استعلام های مختلف را به یکباره به ایجاد کند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مزایای پنجره واحد، زمان بندی مراحل اخذ مجوز و مدیریت زمان جهت حداقل نمودن این مراحل و همچنین به حداقل رساندن مراجعه های حضوری سرمایه گذاران به دستگاههای اجرایی می باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصریح کرد: پایش روند گردش درخواست ها به صورت بر خط و عدم استعلام های تکراری در دستگاه های اجرایی از دیگر مزایای این پنجره واحد می باشد.

رحمانی خاطر نشان ساخت: پنجره واحد سرمایه گذاری در استان فارس به صورت فیزیکی ایجاد می شود و در آینده نزدیک سامانه مجازی این پنجره تشکیل خواهد شد و امکان تسهیل و تسریع در روند سرمایه گذاری را بیشتر از گذشته خواهد نمود.

وی افزود: نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های مسئول صدور مجوز در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان، مستقر گردیده اند تا حدکثر ظرف مدت 14 روز پس از تقاضای سرمایه گذار، نسبت به پاسخگویی به مراجعین و صدور مجوزهای لازم اقدام گردد.

رحمانی ضمن بیان این نکته که تمامی دستگاه های صادر کننده مجوز، جهت راهنمای مراجعین، تصویری از مراحل اخذ مجوز و فرایند های مربوطه را در معرض دید نصب می نمایند ادامه داد: پنجره واحد سرمایه گذاری با هدف کمک به توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار و تسهیل نمودن سرمایه گذاری داخلی و خارجی و همچنین بررسی و رفع موانع سرمایه گذاری؛ طراحی شده است و تمامی موارد مرتبط با اخذ مجوز و استعلامات سرمایه گذاری، به طور مستمر تا حصول نتیجه، در آن انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه