English

صبح امروز انجام گرفت

بازدید معاونت غذا و داروی استان کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه‌های سینره و زردبند / لزوم توجه جدی به آزمایشگاه‌ها در واحدهای تولیدی

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه‌های سینره و زرد بند یاسوج بازدید کرد.

بازدید معاونت غذا و داروی استان کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه‌های سینره و زردبند / لزوم توجه جدی به آزمایشگاه‌ها در واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، صبح امروز امام بخش قایدی معاون غذا داروی استان کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه‌های سینره و زردبند یاسوج بازدید کرد.

در ابتدا قربانی مدیر کارخانه سینره در این بازدید با اشاره به تاریخچه راه‌اندازی کارخانه سینره، اظهار کرد: به دنبال توسعه و تمام اتوماتیک بخش‌های از این کارخانه هستیم.

وی در ادامه در پاسخ به سووال معاون غذا و دارو که آیا شما روی محصولات خودتان هم کار پژوهشی انجام می‌دهید، گفت: این کارخانه مرتبط با مراکز علمی معتبر کشور، دانشگاه‌های تهران و اصفهان ارتباط تنگاتنگ دارد و محصولات خود را در آزمایشگاه‌های معتبر مورد بررسی قرار می‌دهد.

در ادامه این بازدید قربانی مدیرکارخانه سینره در خصوص بخش‌های مختلف این کارخانه توضیحات لازم را داد.

قایدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تمام بخش‌های مختلف این کارخانه  را مورد بازدید قرار داد و اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما در معاونت غذا و دارو سرکشی و نظارت بر فعالیت‌های واحدهای تولیدی غذایی و دارویی است.

بازدید

وی افزود: این معاونت کارخانه‌هایی را که با سلامت مردم مرتبط است را به صورت مرتب بازدید خواهر کرد.

معاون غذا و دارو با بیان اینکه اساس کار یک واحد و یا کارخانه‌ای آزمایشگاه است، افزود: اگر خدای نکرده حتی بر اثر سهل‌انگاری موادی که نباید باشد و به این آزمایشگاه ورود پیدا کرد و نهایتاً خارج از کارخانه ارسال شد، آسیبی جدی وارد خواهد کرد و حتی کارخانه را دچار مشکل می‌کند. بنابر این باید با حساسیت بالا آزمایشگاه‌ها را مورد نظارت و بررسی قرار داد.

مسوول کارخانه‌ سینره نیز در ادامه این سخن قائدی معاون غذا و دارو علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تمام موادی که به آزمایشگاه وارد، ثبت می‌شود و با دقت بالای نیز مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش موج، امام‌بخش قائدی در ادامه از کارخانه زرد بند بازدید بعمل آورد و توصیه‌های لازم را به مسوولان این کارخانه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه