English

برگزاری نمایشگاه تخصصی آب و تأسیسات آب و فاضلاب در اصفهان

نمایشگاه تخصصی آب و تاسیسات آب وفاضلاب استان اصفهان در یک سالن نمایشگاهی به وسعت 2 هزار و 500 مترمربع برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه تخصصی آب و تأسیسات آب و فاضلاب در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، در این دوره از نمایشگاه 34 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، فارس، خوزستان، قزوین و آذربایجان شرقی، در زمینه تولید و عرضه انواع شیرآلات صنعتی، پمپ های صنعتی و اتصالات مرتبط و مخازن، لوله و اتصالات چدنی، سامانه های تصفیه آب و فاضلاب، انواع سامانه های آبیاری، پمپاژ، انتقال، آبرسانی، توزیع و جمع آوری و آب شیرین کن ها حضورداشتند.

معاون منابع انسانی و برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز در خصوص برگزاری  این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: سال های گذشته بیشتر تاسیسات و محصولات در این نمایشگاه از خارج تامین می شد اکنون بیش از 97 درصد تجهیزات، محصولات و خدماتی که در این نمایشگاه عرضه می شود، داخلی است.

مجتبی قبادیان افزود: این اتفاق مهم حاصل همکاری با دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و استفاده از ابزار مهمی مانند نمایشگاه است.

وی اضافه کرد: محصولات استان اصفهان در زمینه تاسیسات، تجهیزات و محصولات وابسته به آب و فاضلاب قابلیت صادرات نیز داشته و تاکنون به برخی از کشورهای منطقه نیز صادرشده است.

در این نمایشگاه شرکت های مشاور و پیمانکار، ادارات دولتی مرتبط، شرکت های دانش بنیان و دانشکده های علمی در زمینه آب و صنعت آب و فاضلاب، جراید و رسانه ها حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه