English

۳۸ ساختمان و مقر انتظامی در زلزله اخیر کرمانشاه آسیب‌دیده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بر اساس برآوردهای انجام‌شده، 38 ساختمان و مقر انتظامی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه از 10 تا 100 درصد آسیب‌دیده‌اند.

38 ساختمان و مقر انتظامی در زلزله اخیر کرمانشاه آسیب‌دیده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی بابیان اینکه خدمات نیروی انتظامی به مردم متوقف نخواهد شد، اظهار کرد: مأموران انتظامی که مقرهای آنان دچار آسیب شده در کانکس به مردم خدمات‌دهی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بابیان اینکه حضور پلیس همچنان در مناطق زلزله‌زده پررنگ است، گفت: یگان ویژه استان کرمانشاه و یک‌ گردان کمکی از چند استان نیز در مناطق زلزله‌زده حضور دارند.

 سردار امان‌اللهی اظهار کرد: اکنون 25 ایستگاه پلیس و 120 گشت خودرویی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه فعال هستند و منطقه را زیر نظر دارند.

وی بابیان اینکه در برخی شبکه‌های اجتماعی موضوعات را وارونه جلوه می‌دهند افزود: تعریف برخی افراد از امنیت و ناامنی درست نیست و بسیاری از مطالبی که در فضای مجازی مطرح می‌شود صحت ندارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه شناسایی جان‌باختگان زلزله و احراز هویت آن‌ها توسط پلیس را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در زلزله اخیر عنوان کرد.

به گفته امان‌اللهی، معاونت بهداد نیروی انتظامی نیز در مناطق زلزله‌زده حضور دارد و همچنان به مردم خدمات درمانی را ارائه می‌کند و 5 تیم روانشناسی برای ارائه خدمات مددکاری و روانشناسی به این مناطق اعزام‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه