English

برای نخستین بار در کشور؛

مرکز بین المللی رشد صادرات در اصفهان افتتاح می شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت : با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در ۲۸ آذر به استان اصفهان مرکز بین‌المللی رشد صادرات استان اصفهان افتتاح می‌شود.

مرکز بین المللی رشد صادرات در اصفهان افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، مسعود احمدیه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت صادرات در رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه گفت: تلاش خواهیم کرد تا همه موانع رشد تولید و صادرات را برطرف کنیم و شاهد افزایش صادرات و سهم کالای ایرانی در بازارهای جهانی باشیم.

وی به رشد ۲۴ درصدی ارزش صادرات محصولات استان به بازارهای خارجی در ۸ ماهه اول امسال اشاره کرد و گفت: این رقم برای کالاهای تولیدی استان بسیار ناچیز است بنابراین فعالان اقتصادی استان باید در صدد افزایش سهم صادرات محصولات خود باشند .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان افزود: در چارچوب این اجرای این طرح 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات بصورت سراسری و بدون تقسیمات استانی تخصیص یافت و 183 میلیارد تومان به واحدهای صنعتی پرداخت شد.

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان  نیز در این نشست گفت: بازاریابی، خلق ارزش برای مصرف کننده و خلق سود برای تولیدکننده و بازاریابی صادراتی نیز وظیفه مرکز بین المللی رشد صادرات است.

گلشیرازی  اظهار داشت: برنامه راهبردی تجاری استان اصفهان مورد مطالعه قرار گرفته است و 12 برنامه اصلی برای آن در نظر گرفته شده که اولین آنها که کلید رشد و توسعه صادرات نیز هست، شرکت های مدیریت صادرات است.

وی افزود: بهترین و اولین ابزار برای دست یافتن و اجرای این برنامه، ایجاد مرکز رشد بین المللی صادرات است.

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان  بیان کرد :در حال حاضر کشورهایی از جمله ژاپن، چین، آمریکا، آفریقای جنوبی، دانمارک، انگلیس و آلمان از وجود چنین مرکزی برای رشد و توسعه صادرات بهره برده اند.

مرکز رشد یا 'انکوباتور' یکی از ابزارهای رشد اقتصادی است که بمنظور حمایت و رشد بازرگانان، صنعتگران و کارآفرینان تحصیلکرده تاسیس می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه