English

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در پاسخ به موج؛

ذره‌بین اصناف کرمانشاه برای جلوگیری از گران‌فروشی اقلام شب یلدا

سلیم ساسانی گفت: علاوه بر برپایی دومین نمایشگاه فروش اقلام شب یلدا از 26 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های استان به‌منظور تنظیم بازار، کلیه بازرسین اتاق اصناف از 28 آذر در تمامی مراکز فروش مستقر و با گران‌فروشان به‌شدت برخورد می‌کنند.

ذره‌بین اصناف کرمانشاه برای جلوگیری از گران‌فروشی اقلام شب یلدا

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، با اشاره به نزدیک شدن شب یلدا و افزایش تقاضای مردم برای خرید برخی اقلام، ابراز داشت: در این مدت نظارت ویژه‌بر مواد خوراکی موردنیاز شب یلدا شامل انواع آجیل، میوه، شیرینی و حتی گوشت مرغ و بوقلمون خواهیم داشت و در این راستا واحدهای صنفی عرضه‌کننده این مواد غذایی در اولویت نظارت‌ها هستند و در هر نقطه‌ای حتی نمایشگاه که اقلام شب یلدا عرضه شود، اگر موردی دیده شود، به‌شدت برخورد خواهد شد.

وی از حضور 30 بازرس اتاق اصناف در 8 نوبت‌کاری برای نظارت بر بازار شب یلدا خبر داد و افزود: تجربه سال‌های گذشته نشان داده است که گاهی در روزهای پایانی قیمت برخی میوه‌ها مانند انار و هندوانه بالا می‌رود که این قیمت‌ها را با هماهنگی تهران، کمیسیون نظارت استان و سایر دستگاه‌های مربوطه تعیین می‌کنیم و با هرگونه اضافه دریافت از مردم برخورد خواهد شد.

سلیم ساسانی ضمن تأکید بر نظارت مستمر بازرسان از کلیه مراکز آجیل و خشکبار، خاطرنشان ساخت: با هرگونه تقلب، کم‌فروشی و حتی عرضه اجناس کم کیفیت در اسرع وقت برخورد و همچنین در مراکز فروش میوه شب یلدا نیز حضور مستقیم خواهیم داشت.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه تصریح کرد: مردم ضمن عدم ازدحام خرید در روزهای پایانی شب یلدا، هرگونه تخلف و نارضایتی را می‌توانند با شماره تلفن‌های 124، 38258840، 38258842 و 38237363 گزارش و مطمئن باشند که بازرسین به‌سرعت پیگیری خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه