English

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم:

کشف بیش از ۱۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از 140 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 120 نفر قاچاقچی و معتاد در 48 ساعت گذشته، خبر داد.

کشف بیش از 140 کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس ،سرهنگ  صیاد درویشی اظهار داشت: پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان طرح عملیاتی  فتح را با بیش از 300 نفر به منظور ارتقاء امنیت روانی شهروندان در شهر کریمه اهل البیت (س) و  مبارزه با توزیع و عرضه کنندگان مواد مخدر و دستگیری عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح که 48ساعت به طول انجامید، سه هدف عمده دنبال شد که هدف اول مبارزه جدی با خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان به ویژه شهرستان قم بود و دومین هدف نیز مهار وکنترل سایر جرایمی که مرتبط با مواد مخدر می باشد، مانند سرقت که در حدود 50 یا 60 درصد جرایم سرقت، ردپایی از اعتیاد و مواد مخدر مشاهده می شود وسومین هدف نیز پاکسازی مناطق آلوده است.

وی بیان داشت: در این عملیات 120 نفر از عناصر اصلی توزیع و فروش مواد مخدر به ویژه خرده فروشان و قاچاقچیان که 40 نفر از آنها خرده فروش هستند، دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: در مجموع حدود 100 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و 41 کیلوگرم نیز از نوع حشیش کشف شد .

وی اعلام داشت: قطعاً این عملیات ها که در قالب طرح قدر و به صورت محله محور است، مستمر خواهد بود، پلیس در این طرح نقاطی را  که آلوده به مواد مخدر است را شناسایی و آن مناطق را تحت هدف قرار داده و در ماه های آتی نیز دنبال خواهیم کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: از شهروندان عزیز می خواهیم که نسبت به محیط زندگی خودشان حساس باشند و اگر اطلاعاتی در این حوزه دارند پلیس را در جریان قرار دهند تا بتوانیم با کار اطلاعاتی و عملیاتی مناسب نسبت به دستگیری و پاکسازی این محلات اقدام کنیم.

سرهنگ درویشی تاکید کرد: شهروندان فقط از طریق سامانه 110 می توانند اخبار و اطلاعات مربوط به این حوزه را در اختیار پلیس قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه