English

امام جمعه موقت رشت:

دولت براساس وعده های انتخاباتی خود باید به نگرانی های مردم رسیدگی کند

امام جمعه موقت رشت با اشاره به تدوین لایحه بودجه 97، گفت: نگرانی های بحق در مردم وجود دارد و دولت براساس وعده های انتخاباتی خود باید به این نگرانی ها رسیدگی کند.

دولت براساس وعده های انتخاباتی خود باید به نگرانی های مردم رسیدگی کند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، برگزاری نماز جمعه را یکی از تاثیرگذارترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: نماز جمعه از جایگاه شامخ و ارزشمندی برخوردار بوده و نقش نماز جمعه در تقویت نظام بی‌بدیل است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه در نمازگزاران بصیرت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی ایجاد می کند، افزود: نماز جمعه بعد معنوی انسان را اعتلا می بخشد و بسیاری از توطئه های دشمن در جنگ نرم از طریق تریبون نماز جمعه خنثی می شود لذا دشمن روی نماز جمعه متمرکز شده است.

امام جمعه موقت رشت، خواستار حضور مداوم و مستمر مسئولان در نماز جمعه شد و خاطرنشان کرد: نماز جمعه یکی از عوامل مانایی نظام است و لذا دشمن خواهان حضور کمرنگ مردم و به ویژه مسئولان در صفوف به هم پیوسته و دشمن شکن نماز جمعه است.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مفتح، تصریح کرد: وحدت حوزه و دانشگاه نقش تاثیرگذاری در جامعه دارد و لذا امام راحل و رهبر انقلاب بر وحدت این دو مرکز علمی تاکید فرمودند. پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دشمن شناسی و پیشرفت علمی و پژوهشی از جمله اهداف مشترک حوزه و دانشگاه است.

وی با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس، گفت: تا 70 سال پیش اسرائیل وجود نداشت، اما بعد از اعلامیه نامشروع وزیر امور خارجه انگلیس، صهیونیست ها به رسمیت شناخته شدند لذا انتقاق پایتخت اسرائیل نیز یک برنامه ریزی هدفدار است.

حجت الاسلام شفیعی زاده، با بیان اینکه اروپایی ها ظاهرا با ترامپ مخالف هستند، یادآور شد: این اقدام آمریکا خیزش جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی ایجاد کرده و ان شاءالله فلسطین به جهان اسلام باز می گردد.

امام جمعه موقت رشت، با بیان اینکه تزویر کشورهای عربی برای مردم فلسطین آشکار شده است، خاطرنشان کرد: فلسطینی ها در تظاهرات خود عکس برخی از سران کشورهای عربی را در کنار سران آمریکا و اسرائیل به آتش کشیدند.

وی با اشاره به تدوین لایحه بودجه 97، متذکر شد: نگرانی های بحق در مردم وجود دارد و دولت براساس وعده های انتخاباتی خود باید به این نگرانی ها رسیدگی کند. متاسفانه بودجه پیشنهادی مردم را دچار آسیب می کند و از نمایندگان مجلس می خواهیم این موضوع را بررسی کنند.

امام جمعه موقت رشت، با بیان اینکه بیکاری و مشکلات اقتصادی آستانه تحمل مردم را کم کرده است، گفت: افزایش قیمت حامل های انرژی تاثیر منفی بر زندگی مردم خواهد داشت لذا دولت و مجلس اجازه ندهند که مردم بیس از این فشار را تحمل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه