English

امام جمعه زاهدان:

آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف باید محور اتحاد و همدلی مسلمانان جهان باشد

خطیب نمازجمعه زاهدان گفت: آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف باید محور اتحاد و همدلی مسلمانان جهان باشد، تا بتوان از این طریق بر استکبار جهانی و دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) پیروز شد.

آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف باید محور اتحاد و همدلی مسلمانان جهان باشد

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان با اشاره به واکنش جهانی به ویژه در کشورهای اسلامی در محکومیت اقدام ترامپ اعلام کرد: این کار وی و اقداماتی از این دست تحقق وعده رهبر معظم انقلاب را تسریع می‌کند که فرمودند تا 25 سال آینده نامی از اسرائیل نخواهد بود.

سلیمانی راه پیروزی فلسطینی‌ها را  استقامت، شجاعت و وحدت صفوف در برابر صهیونیست‌ها دانست و گفت: راه پیروزی، از ضعف و سستی در برابر صهیونیست‌ها نمی‌گذرد.

خطیب نمازجمعه زاهدان در ادامه افزود: آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف باید محور اتحاد و همدلی مسلمانان جهان باشد، تا بتوان از این طریق بر استکبار جهانی و دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) پیروز شد.

اگر امروز مسلمین کوتاه بیایند دچار ضرری جبران‌ناپذیر خواهند شد

سلیمانی گفت: اگر امروز مسلمین کوتاه بیایند و بدعمل کنند دچار ضرری جبران‌ناپذیر خواهند شد، لذا لازم است در مسئله فلسطین همه به‌خصوص مسلمین در هر زمینه‌ای که می‌توانند کمک کنند تا صهیونیست‌ها و کسانی که دست‌شان به خون فلسطین آلوده است احساس امنیت نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و ایران باید بدانند که ما مسلمانان تا رهایی قدس از چنگال اشغالگر فلسطین از حرکت نخواهیم ایستاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی