English

مدیرعامل سازمان آتشنشانی خرم‌آباد:

آتش سوزی ۲ واحد تجاری در خرم‌آباد مهار شد

حمید علیرضایی از اطفای دو آتش سوزی صبح امروز در شهر خرم‌آباد، خبر داد.

آتش سوزی 2 واحد تجاری در خرم‌آباد مهار شد

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی خرم‌آباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج، گفت: صبح امروز، با اعلام دو آتش سوزی در 2 منطقه از شهر، عوامل عملیات سازمان آتشنشانی وارد عمل شد.

وی، ادامه داد: اولین حادثه اعلامی مربوط به آتش‌سوزی یک فروشگاه عرضه کیف و کفش واقع در بازار خرم‌آباد بود که با حضور به‌هنگام عوامل پایگاه امام صادق(ع)، از خسارت صد در صدی این واحد تجاری جلوگیری شد.

حمید علیرضایی در تشریح عملیات، افزود: 7 صبح امروز، این فروشگاه عرضه کیف و کفش در حریم حرم امامزاده زیدابن‌علی خرم‌‌آباد دچار آتش سوزی شد که با حضور عوامل ما مشخص شد، کانون حریق در طبقه زیرزمین این واحد قرار دارد که با تلاش همکاران ما، حریق  اطفا و از خسارات بیشتر جلوگیری شد.

وی، در ادامه، گفت: ساعت 8 صبح نیز در پی تماس شهروندان با سامانه 125، مبنی بر ایجاد حریق در یک واحد صنفی واقع در خیابان شریعتی خرم‌آباد، بلافاصله عوامل پایگاه شریعتی به محل حادثه رسیدند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی خرم‌آباد ادامه داد: به دلیل تعطیلی واحد صنفی و بسته بودن تنها درب ورودی فروشگاه، همکاران ما با شکستن درب وارد مغازه شدند و در اقدامی ضربتی، مبادرت به اطفا حریق کردند.

وی، تصریح کرد: ضعیف بودن کابل‌های انتقال برق و بار اضافی تحمیل شده بر آنها علت اصلی این حادثه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه