English

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان:

برای توسعه شبکه آب وفاضلاب نطنز۶میلیاردو ۶۵۰میلیون تومان هزینه شده است

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت : در دوسال اخیر برای توسعه شبکه آب وفاضلاب نطنز6میلیاردو 650میلیون تومان هزینه شده است.

برای توسعه شبکه آب وفاضلاب نطنز6میلیاردو 650میلیون تومان هزینه شده است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، هاشم امینی در مراسم افتتاح پکیج فاضلاب مسکن مهر شهرستان نطنز گفت: برای ساخت پکیج فاضلاب مسکن مهر واصلاح و توسعه شبکه آب شرب نطنز مبلغی بالغ بر۶ میلیارد و۶۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی برلزوم احدات پکیج فاضلاب مسکن مهر نطنز تاکید کرد وگفت: عدم دسترسی به تاسیسات تصفیه فاضلاب منجر به آلودگی منابع آبهای زیرزمینی می شود. این در حالیست که حفظ ونگهداری منابع آبی چاهها وقنوات از هرگونه آلودگی بسیارمهم است براین اساس به منظور کاهش آلایندگی محیط زیست و ارتقای سطح بهداشت عمومی احداث این پکیج در دستور کار قرارگرفت.

امینی افزود: اجرای عملیات ساخت پکیج در سال گذشته آغاز شد و امروز شاهد بهره برداری از این پروژه هستیم که ظرفیت ورودی و خروجی آن ۶۳۰ مترمکعب در روز است وحجم مخازن داخل پکیج ۸۶۰ مترمکعب می باشد .

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان با اشاره به تکنولوژی احداث این پکیج عنوان کرد: پکیج فاضلاب مسکن مهر نطنز با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روش تصفیه که A2O که همان هوادهی در سه مرحله است احداث گردید به گونه ای که پساپ خروجی آن از کیفیت مطلوبی برخوردار است طی تفاهم نامه ایی مقرر گردید در اختیار شهرداری جهت آبیاری فضا ی سبز قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه