English

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان خبر داد

۱۲۰۰ایستگاه اتوبوس شهری اصفهان در خدمت فرهنگ‌سازی علائم گازگرفتگی

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت:علائم گاز گرفتگی در 1200 ایستگاه اتوبوس با ایجاد تابلو های تبلیغاتی فرهنگ سازی می شود.

1200ایستگاه اتوبوس شهری اصفهان در خدمت فرهنگ‌سازی علائم گازگرفتگی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، محمد شریعتی در خصوص اقدامات آتش‌نشانی در زمینه فرهنگ‌سازی اظهار داشت: به منظور فرهنگ‌سازی و آموزش درباره خطرات گازگرفتگی از طریق رسانه‌های جمعی اطلاع‌رسانی‌های عمومی انجام شده است.

وی افزود: مهم‌ترین اقدام به جامعه هدف کودکان در مدارس است که با حضور آتش‌نشانان در مدارس و مهدکودک‌ها صورت می‌گیرد.

شریعتی بیان کرد: در صورت درخواست کتبی مدارس، کارشناسان برای اطمینان از ایمنی وسایل گازسوز و گرمازای ساختمان مدارس اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات فرهنگ‌ساز انجام شده، نصب بنر در مقابل ایستگاه‌های آتش‌نشانی، تکثیر بروشور و CD های آموزشی و نصب پوسترهایی در مورد علائم گازگرفتگی در هزار و 200 ایستگاه اتوبوس سطح شهر با تعامل با کمیته فرهنگ شهروندی اصفهان است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌های آموزشی دو فصل پاییز و زمستان گفت: با همکاری شهرداری در این دو فصل برنامه‌هایی در فرهنگسراهای سطح شهر برگزار می‌شود، در صورتی که ماه محرم و رمضان در زمستان قرار بگیرند از فضای مساجد که بهترین مکان آموزش چهره به چهره تأثیرگذار است نیز استفاده می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه