English

با کسب نشان طلا:

وزنه بردار جوان کامیارانی سکوی نخست مسابقات پاراآسیائی ۲۰۱۷ امارات را فتح کرد

معین احمدی وزنه بردار جوان کامیارانی با اقتدار نشان زرین طلای مسابقات پاراآسیائی 2017 امارات را در دسته 107+ کیلوگرم کسب کرد و بر سکوی نخست ایستاد.

وزنه بردار جوان کامیارانی سکوی نخست مسابقات پاراآسیائی 2017 امارات را فتح کرد

به گزارش خبرگزاری موج،به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین ایران در رده سنی جوانان شامگاه روز چهارشنبه 22 آذرماه با کسب عنوان قهرمانی مسابقات پاراآسیائی 2017 امارات به کار خود پایان داد.

کاروان تیم ملی کشورمان با 10 وزنه بردار در این رقابت ها شرکت کرد و توانست حضوری موفق را در مسابقات پاراآسیائی تجربه کند.

معین احمدی وزنه بردار جوان کامیارانی نیز در دسته 107+ کیلوگرم تیم ملی کشورمان را همراه کرد و موفق شد با رکورد ۱۴۸ کیلوگرم  نشان زرین طلای مسابقات پاراآسیائی 2017 را کسب کند و بر سکوی نخست ایستاد.

براساس این گزارش، تیم وزنه برداری ایران با کسب پنج نشان طلا، دو نقره و سه برنز به عنوان قهرمان این دوره از بازی ها شناخته شد.

علی اصغر رواسی به عنوان سرمربی تیم ملی و علی محمودی و سیدمحمدرضا میرشفیعی نیز به عنوان مربی، تیم ملی را در این رقابت ها همراهی کردند.

مسابقات وزنه برداری جوانان پاراآسیائی 2017 طی روزهای 19 تا 22 آذرماه با شرکت کشورهای شرکت کننده در کشور امارات برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی