English

نماینده ولی فقیه در گیلان:

بهره کامل از استعدادهای گیلان گرفته نمی‌شود/جلوگیری از تخریب چهره‌های مطلوب انقلاب در فضای مجازی/چای و برنج گیلان را دریابید

نماینده ولی فقیه در گیلان به وجود استعداهای خوب در استان اشاره کرد و گفت: از استعداد خوب گیلانی‌ها بهره کامل گرفته نمی‌شود.

بهره کامل از استعدادهای گیلان گرفته نمی‌شود/جلوگیری از تخریب چهره‌های مطلوب انقلاب در فضای مجازی/چای و برنج گیلان را دریابید

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان؛ آیت‌الله زین‌العابدین قربانی عصر امروز در دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گیلان دارای استعدادهای خوبی است اما از این استعدادها بهره کامل گرفته نمی‌شود.

وی به گلایه نمایندگان مردم گیلان در مجلس مبنی بر واردات بی‌رویه برنج در کشور اشاره کرد و افزود: مسؤولانی که مصالح ملت در دست آنهاست کاری نکنند مردم ناامید شوند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بعضی از شالیکاران تک‌محصولی هستند، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان کشاورزی گیلان را رونق داد.

قربانی، چای را از مسائل مهم گیلان دانست و بیان کرد: مدت دو سال است که چای تولید کارخانه‌های چایسازی در کارخانه‌ها مانده و خریداری ندارد.

وی به سوء استفاده برخی از افراد در بسته‌بندی چای محصول تازه با چای سنواتی اشاره کرد و گفت: امر مذکور آبروی چای ما را می‌برد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر جلوگیری از واردات بی‌رویه چای خارجی به کشور، خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته سالانه 76 هزار تن چای خشک در استان‌های شمالی تولید می‌شد اما اکنون این مقدار به 20 هزار تن رسیده است.

قربانیبه تبدیل شدن باغ‌های چای به محصولات دیگر اشاره کرد و یادآور شد: رئیس مجلس می‌تواند با هماهنگی مسؤولان برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشد تا مردم برای ورود به باغ‌های چای رغبت داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فضای مجازی تبدیل به بلای عمومی شده است، اظهار کرد: تمام چهره‌های مطلوب انقلاب را در فضای مجازی تخریب می‌کنند و اگر این روند ادامه پیدا کند دیگر تکیه‌گاهی نمی‌ماند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، تخریب چهره‌های انقلاب در فضای مجازی را سبب ایجاد بی‌اتکایی و بی‌وزنی در جامعه عنوان کرد و افزود: امیدوارم با وجود چهره‌های دلسوز و آگاه و همچنین با هماهنگی مسؤولان راهکاری در این زمینه ارائه شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی