English

معاون کمیته امداد کشور در ثلاث باباجانی؛

کمیته امداد زلزله‌زدگان نیازمند به خدمات حمایتی را تحت پوشش درمی‌آورد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور در بازدید از مناطق لزله زده گفت: آن دسته از زلزله‌زدگانی که نیازمند خدمات حمایتی کمیته امداد باشند، از سوی امدادگران این نهاد شناسایی و تحت پوشش درخواهند آمد.

کمیته امداد زلزله‌زدگان نیازمند به خدمات حمایتی را تحت پوشش درمی‌آورد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فاطمه رهبر در جلسه‌ای با حضور امدادگران شهرستان ثلاث باباجانی بابیان اینکه امدادرسانی امدادگران کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده قطعاً آسان نیست، گفت: هم‌اکنون هدف تمامی امدادگران کمیته امداد چه در استان و چه در مرکز رفع مشکلات پیشروی مددجویان زلزله‌زده و کمک به آنان برای ساختن زندگی نو و تازه است.

رهبر با بیان این مطلب که آنچه موجب خدمت‌رسانی امدادگران در این مناطق می‌شود عشق، علاقه وایمان این امدادگران به خداوند متعال است، تأکید کرد: امدادرسانی به مددجویان تحت حمایت برای گذر از بحران زلزله تا اسکان دائم آنان در منازل مقاوم نیازمند صبوری و جهاد امدادگران است.

وی هدف از سفر خود را برنامه‌ریزی و تدوین گزارش جامعی برای کمک‌رسانی بعدی به مددجویان در مناطق زلزله‌زده عنوان کرد و افزود: امدادگران باید از تمامی متقاضیان دریافت خدمت از کمیته امداد ثبت‌نام موقت انجام داده و افراد شناسایی‌شده برای ورود به چرخه حمایتی کمیته امداد را به مرکز اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه