English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خبر داد

اعطای ۵۱ میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان 51 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک معیشت به مددجویان اهدا کرد.

اعطای 51 میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمیدرضا شیران، پرداخت مستمری ماهانه برای رفع بخشی از نیازهای معیشتی خانوارهای حمایت شده را از خدمات این نهاد بیان کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون این میزان کمک معیشت، برای 87 هزار و 114 خانوار زیرپوشش کمیته امداد این استان پرداخت شده است.

وی افزود: از این تعداد، بیشترین خانوار در روستاهای این استان ساکن و بیشتر به سبب فوت و از کارافتادگی سرپرست خانوار از حمایت های کمیته امداد امام خمینی این استان بهره مند هستند.

شیران طلاق، متارکه و مفقودی را از  عوامل تحت حمایت قرار گرفتن زنان سرپرست خانوار دانست و گفت: به این گروه از مددجویان، خدمات فرهنگی، آموزشی، درمانی، عمرانی و جهیزیه به آن‌ها ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: همچنین به 14هزار و 261 خانوار حمایت شده این نهاد پنج میلیارد و 850 میلیون ریال کمک در قالب خرید و تعمیر لوازم‌خانگی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، تحصیلی، معیشتی و کمک ‌هزینه زندگی اعطا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه