English

حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی:

شیعیان به شفاعت کریمه اهل‌بیت (س) وارد بهشت می‌شوند

استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه شیعیان به شفاعت بانوی کریمه اهل‌بیت(س) وارد بهشت می‌شوند، گفت: به روایتی حرم ایشان، حرم اهل‌بیت(ع) است، به همین دلیل هر فردی با مراجعه به حرم حضرت معصومه(س) به حرم ائمه اطهار(ع) آمده است.

شیعیان به شفاعت کریمه اهل‌بیت (س) وارد بهشت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسین مؤمنی شب گذشته در جمع زائران حرم مطهر در شبستان امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حضرت ابوالفضل علیه‌السلام و حضرت علی اکبر علیه‌السلام در میان امامزادگان جایگاهی ویژه را به خود اختصاص داده‌اند، تصریح کرد: در میان این سه امامزاده نیز بانوی کریمه اهل‌بیت(س) شأن و منزلت ویژه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه زیارت‌نامه‌های خاص برای سه امامزاده مذکور در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: سه امام معصوم، مؤمنان را به زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها توصیه کردند چراکه بهشت بر فردی که این بانوی کریمه را زیارت کند، واجب می‌شود.

این سخنران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از روایات مختلف علی‌بن‌موسی‌جعفر علیه‌السلام و امام جواد علیه‌السلام یاد کرد و گفت: اینکه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مقام شفاعت را در روز قیامت دارد، یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ایشان است.

وی با تأکید بر اینکه شیعیان به شفاعت بانوی کریمه اهل‌بیت(س) وارد بهشت می‌شوند، عنوان کرد: به روایتی حرم ایشان، حرم اهل‌بیت(ع) است؛ به همین دلیل هر فردی با مراجعه به حرم حضرت معصومه(س) به حرم ائمه اطهار(ع) آمده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی با اشاره به اینکه قم محل آرامش مؤمنان است، تصریح کرد: بر اساس روایتی از ائمه اطهار(ع)، هر فردی که قبر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را زیارت کند، در حقیقت قبر حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها را زیارت کرده است.

وی از حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به عنوان کریمه اهل‌بیت(س) نام برد و یادآور شد: مردم شهر قم به شیوه بسیار مطلوبی از ایشان میزبانی کردند و طی این سال‌ها نیز در تکریم ایشان کوشا بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی