English

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان خبر داد

اعلام فراخوان نهمین المپیاد دانش آموزی نانو

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: ثبت نام دانش آموزان متوسطه اول و متوسطه دوم نظری در نهمین المپیاد دانش آموزی نانو از تاریخ 18 آذر ماه آغاز و تا تاریخ 15 بهمن ماه 96 ادامه دارد.

اعلام فراخوان نهمین المپیاد دانش آموزی نانو

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت: نهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو در سه مرحله برگزار خواهد شد که مرحله اول در تاریخ هفتم اردیبهشت 1397 به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات تستی انجام خواهد شد.

نامدار افزود: مرحله دوم این المپیاد در قالب یک آزمون کتبی متمرکز در تهران و با حضور 300 نفر برگزیده مرحله اول، در تیرماه 1397 برگزار خواهد شد و مرحله سوم نیز با حضور 30 نفر برگزیده کشور به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی در دهه اول شهریور ماه 1397 برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان پایه نهم، دهم، یازدهم و پیش دانشگاهی مجاز به شرکت در این المپیاد می باشند؛ تاکید کرد که ثبت نام دانش آموزان فقط به صورت گروهی و از طریق پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان انجام پذیرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: هزینه ثبت نام دانش آموزان به صورت گروهی 22 هزار تومان می باشد که از این مبلغ 2000 تومان جهت ثبت نام اینترنتی، بسته های آموزشی و کارگاه های آموزشی نانو می باشد و مابقی به حساب دبیرخانه کشوری المپیاد واریز  می گردد.

نامدار تقویت حلقه های کیفیت بخشی را یکی از مهم ترین شاخص های عملکردی اولویت دار حوزه ی معاونت آموزش متوسطه در زمینه  فعالیت های دانش آموزی دانست و اظهار داشت: به لطف برنامه ریزی های استانی، شهرستانی و آموزشگاهی در سال تحصیلی96-95 شاهد موفقیت های چشمگیر دانش آموزان  در زمینه المپیاد ها و جشنواره های علمی و پژوهشی  بوده ایم که از جمله می توان به رتبه اول  استان در هشتمین المپیاد نانو در بین 32 استان کشور با کسب  یک مدال طلا ، دو مدال برنز و 5 دیپلم افتخار و کسب رتبه سوم کشوری نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی با کسب سه عنوان برتر دانش آموزان استان و رتبه سوم کشوری مسابقات ملی آزمایشگاه اشاره نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه